Kako se zagrijati u hladnom uredu

Jedna od blagodati napretka je klima uređaj – AC. Možemo fino raditi i ne brinuti previše o sparnom ljetnom vremenu. Sve je to super, no situacija u mojoj firmi izgleda ovako:

Image

Ja                                         šef

žensko                              muško

nema prozora                  suncem obasjan prozor

mršavica                             fino popunjen

mišljenje nema težinu     glavni i sve odlučuje

I eto, baš sva četiri faktora idu njemu u korist i dok je njemu fino ugodno na nekih 18C, ja se smrzavam. Ovo mi je već treće ljeto u istoj firmi i s istim problemom i evo što sam naučila:

  • vrući čaj

Image

  • uvijek neka vestica u ladici

Image

  • raspuštena kosa
  • šalovi (jer kroz taj dio tijela gubimo 17% vise topline nego kroz čelo)

Image

  • zatvorene cipele
  • prošetati svako malo i napraviti zvijezdu

Image

  • fashionable Michael Jackson rukavice – kanalizirati svog unutarnjeg mj

Image

One thought on “Kako se zagrijati u hladnom uredu

Leave a Reply

