Herpes

U snu sam osjetila neke mraviće kako me škakljaju iznad gornje usne. I naravno, probudila sam se s herpesom.

201_color

Nije ni prvi ne zadnji. Odmalena imam herpes jednom godišnje, ima ih i moj tata, no kod njega se on skriva ispod brkova.

202_color

Tata je cool čak i kad ima herpes.  Ja danas totalno nisam cool, nekako me živcira i osjećam se šugavo.

Na poslu jednostavno želim skrenuti pažnju na nešto drugo pa odem na facebook  i gledam slike njegove bivše. Ona ima plave oči, a ja smeđe.

203_color

Svi više vole plave oči nego smeđe. On više voli svoju bivšu nego mene.

Šaljem mu poruku: Što ćemo poslije posla?

On: Ne znam..

Ja:  S bivšom bi sigurno radio nešto super, a sa mnom ti se ništa neda!

204_color

Baš sam mudrilica.

Svejedno se osjećam šugavo. A ni herpes nije prošao.

205_color

Leave a Reply

