Mudrost iz sendviča

Image

Kaže moj dečko kako njegova bivša stavlja previše majoneze u sendvič i kako ona nema pojma. On je to i izmjerio: 3mm majoneze u sendviču! On više voli kad je to umjereno  premazano, da se kruh ispod lagano vidi. Meni se sve to čini čudno i lagano se osjećam nelagodno od pomisli da mu ja jednom napravim sendvič. I evo ga! Došao je i taj dan. Žurimo se na utakmicu, on se ide na brzinu otuširati, a ja ću nam napraviti sendviče. Drhtavim rukama uzimam integralni kruh i stavljam 1mm majoneze.  Odustanem. Preveliki je to pritisak. Napravim sebi sendvič, a njemu viknem da se moram jos presvući i nek si sam dovrši svoj. Iz spavaće sobe ga špijuniram i vidim: zadovoljan je s količinom majoneze. Dok se spremam on odluči pojesti svoj sendvič.

On: AAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Image

AaaaaAAAAAAAaaaaaAAAA

Pa niš ne osjećam!

Kak je ovo suho! Tko još osim moje bivše i tebe kupuje integralni kruh?
Tu treba bar 3mm majoneze!

3-22color

A valjda je zato bivša stavljala 3mm majoneze u svoj sendvič, a kad ga je radila meni s bijelim kruhom, i dalje bi stavila 3mm.

Ja (u sebi): Prije nego što doneseš neke zaključke o ljudima, uzmi u obzir da oni možda imaju drugačije iskustvo od tebe i zbog toga reagiraju drugačije. Nitko nije u pravu i nitko nije u krivu.

Image

Ja (naglas): Nije ni ona tako blesava, samo je tebi htjela napraviti kao i sebi.

On: Vidiš, vidiš….

2 thoughts on “Mudrost iz sendviča

Leave a Reply

