Zen priča: Operi svoju zdjelicu

Moja najdraža Zen priča ide nekako  ovako:
Nakon večere, Učenik, koji se želio produhoviti, priđe Učitelju i zamoli ga za savjet. Učitelj ga pita: Jesi li pojeo svoju kašu?
Učenik potvrdi. Učitelj mu kaže: Onda operi svoju zdjelicu. Učenik se prosvijetli.

Ova priča je preduboka za mene tako da sam je ja odlučila shvatiti doslovno. Evo kako je ja implementiram u svoj život.

Uobičajno:

Ja: Sada sam tako dobre volje i ne da mi se svoju energiju trošiti na zmazane zdjelice.

41_colour

5 minuta poslije:

42_colour

Nadahnuta pričom 1:

Ja: Oprat ću zdjelicu. Dobro je završiti započeto. Na taj način spremna sam za nešto novo.

5 minuta poslije:

Prijateljica: Bok! Što radiš? Idemo se voziti biciklima?

Ja: Da! Spremna sam!

43_colour

Nadahnuta pričom 2:

Ja: Oprat ću zdjelicu. Na taj način cijenim hranu i zahvalana sam na njoj.

5 minuta poslije:

44_colour

Malo ću pospremiti svoju odjeću i donirati stvari koje ne nosim.

Leave a Reply

