5 mjeseci – 5 odluka

Nisam planirala donijeti nikakve novogodišnje odluke. Kao da su došle same od sebe. Jučer sam se vozila u autobusu s posla, stakla su bila prljava i nisam mogla blejati van što mi je inače omiljena aktivnost. Iz torbe sam izvukla papir i olovku te počela razmišljati i švrljati. Želim svaki mjesec do lipnja posvetiti razvijanju jedne dobre navike i pratiti koliko sam uspješna u tome te koliko mi je to teško, izvedivo, i koliko mi poboljšava život.

Siječanj – mjesec pospremanja

Veljača – mjesec joge

Ožujak – mjesec kuhanja

Travanj – mjesec vježbanja

Svibanj – mjesec nekupovanja

Image Image Image Image Image

Na kraju svakog mjeseca napravit ću sažetak o tome koliko sam uspješno provela moju odluku te kako i koliko mi se svakodnevnoca promijenila. Ne očekujem puno,  ovo je moj mali eksperiment i ono čemu se nadam je da prestanem neke stvari raditi automatski, da pronađem vrijeme da istražim nove, dobre navike,  makar samo i na mjesec dana. Sigurna sam da ću u svemu tome nešto i naučiti. Nek mi je sa srećom!

Leave a Reply

