Jesmo li drugačija osoba ovisno o dobu dana?

Neki dan sam napravila jednu pogrešku koju nisam već godinama. U 10 navečer mi je glava bila puna osjećaja manje vrijednosti i gluposti pa sam ni pet ni šest odlučila to podijeliti s dečkom. To ‘dijeljenje’ se pretvorilo u 2-satnu raspravu, moje plakanje, njegovu smirenost, pri čemu sam ja postavljala pitanja tipa: Ako jednog dana imamo dijete i dijete ima neki problem, da li ćeš me ostaviti? Tek kad mi je rekao da bi se mogao i uvrijediti na takva pitanja i da ih tolerira samo zato što vidi da sam izbezumljena, skužila sam da sam otišla predaleko. Mojih par blesavih misli totalno je zagospodarilo cijelim mojim umom i još je gnjavilo dečka. Užas jedan.

Danas, dok sam razmišljala o svom ponašanju sjetila sam se što mi je jedan poznanik objašnjavao na (predugoj) kavi: Po noći smo 20% drugačije osobe nego što smo po danu. On je to objasnio drugačijim hormonima koji se luče po noći od onih po danu, budući da je noć namijenjena za regeneraciju, a dan za aktivnost. Uz puno spomena DNA, biologije, kemije  i statističkih podataka objasnio mi je da su naše stanice isprogramirane da rade drugačije u odnosu na noć/dan i da se to ne proteže samo na razdoblje sna nego i na večer.  A sve to ne utječe samo na naše tijelo, nego i na našu osobnost.*

901color

902color

Moja dnevna i noćna osobnost potvrđuju izreku
Jutro je pametnije od večeri.

Ali ne ide u skladu s izrekom
Nemoj ići posvađan u krevet.

U mom slučaju ako je kasno na večer i rasprava počne ići čudno, savjet je: Prestani i odi u krevet! Ne daj da neka emotivno nestabilna paranoična verzija tebe vodi ikakve rasprave. Ujutro se u većini slučajeva nećeš ni sjećati u čemu je bio problem.

*probala sam naći nešto o tom istraživanju na Internetu, no bezuspješno.. tko zna možda je on sve to izmislio haha

4 thoughts on “Jesmo li drugačija osoba ovisno o dobu dana?

Leave a Reply

