Veljača: Mjesec joge

Jogom sam se počela baviti prije par godina zbog bolova u leđima. Naime, doktorica mi je rekla da moram ojačati mišiće kralježnice te da bih trebala ići ili na terapije sa starijim gospođama ili krenuti u teretanu, upisati jogu ili nešto slično. Nedugo nakon toga ulovila sam nekakav kupon za power jogu i odmah sam kupila za 3 mjeseca. Zašto? Zato što sam mislila da će mi biti užasno dosadno i nisam htjela odustati nakon samo mjesec dana.

1DarthVader

Kao prava mudrilica, moje mišljenje o jogi kao o nečem “joj dosadno” bilo je posve krivo. Nakon što sam napravila prvu čaturangu, uspjela izvesti stoj na glavi bez iščašenja vrata, uvježbala disanje poput Darth Vadera, bila sam navučena. Na jogu sam išla nekih 6 mjeseci, a preseljenjem u drugi grad nastavila sam je vježbati kod kuće. U zadnje vrijeme, odradila bih samo 15 minuta ujutro jednom tjedno što bi me jedva malo razgibalo. Zato sam veljaču proglasila mjesecom joge.

Glavni izazov mi je, posve očekivano, bio pronaći vrijeme za jogu.

Ono što je kod mene funkcioniralo je 2-3 puta tjedno po 15 minuta vježbati jogu ujutro prije posla i bar jednom tjedno (opet ujutro) neki veći slijed od 35 minuta do sat vremena. (Sanja Radović/YouTube je moj joga učitelj).

2sanja_radovic

Zašto ujutro?

Tijekom veljače bilo je dana kada sam planirala raditi jogu poslije posla. I onda bi uvijek nešto neplanirano uskočilo ili bih se jednostavno ulijenila kroz dan. Jedini način da doskočim samoj sebi bio je da se probudim ranije i vježbam prije posla. I što je najbolje, time bih baš nekako nastavila dan zadovoljna sobom i s puno energije.

Svakog dana treba meditirati 20 minuta – osim ako ste prezauzeti.
U tom slučaju svaki dan treba meditirati sat vremena.
– Zen izreka

A dalje?

Nastavljam s provjerenim režimom: 2-3 puta tjedno 15 minuta, jedanput vikendom duži slijed. I stvarno se nadam da ću uvijek naći vremena za jogu jer obožavam taj osjećaj gipkosti, snage, kontroliranja svakog mišića, te s druge strane – prepuštanja.

3In60years

Leave a Reply

