11 razloga zašto volim hodanje

Oduvijek sam voljela hodanje i šetnju. Kad sam bila bebač  živjeli smo u podrumskom stanu pa sam non stop s mamom bila vani, da nisam u vlazi. Kao školarka, omiljena igra odvijala se parku, a u tinejdžerskim godinama u dugim šetnjama po kvartu s prijateljicom bih pretresala misli i škicala u prozor trenutnog ljubavnog interesa.

Danas, čim dođem s posla, jednostavno moram van. Ponekad odem samo do dućana po mlijeko iako ih već imam nekoliko doma, ali jednostavno se moram bar pola sata prošetati.

Često, a naročito vikendom, moje šetnje traju po nekoliko sati. Jutros, dok sam istraživala parkove u okolici razmišljala sam koliko je hodanje zakon i kako me veseli. A evo i razloga:

1. Besplatno je

2. Svugdje je dostupno

3.  Mogu hodati sama, ili u društvu

hodanje1

4.  Bilo koje doba dana, prije jela, poslije jela je odgovarajuće

5.  Mogu riješiti problem koji me muči dok hodam

6.  Zdravo je

7.  Povezuje me s prirodom, uočim slomljenu granu, zanimljivu gljivu, čudan oblak

hodanje3
8.  Povezuje me s mojim tijelom i mislima, primjećujem kako mi se mišići zatežu, kako dišem, kako mi misli teku

9.  Imam više energije nakon šetnje

10.  Često moja šetnja započne s punom glavom gluposti, a završi s bistrom glavom i osmjehom

11. Ako se šetam s dečkom, držimo se za ruke i baš nam je lijepo

hodanje2

6 thoughts on “11 razloga zašto volim hodanje

  1. Meni je hodanje samo OK, nije da ga nešto volim 😀 Ali slažem se, nisu bez razloga davno osmislili izreku “U zdravom tijelu zdrav duh”. A što ako se dečku znoje dlanovi?! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 😀

Leave a Reply

