Ožujak – mjesec kuhanja

Moj fokus u ožujku kao mjesecu kuhanja bio je ručak na poslu. Naime, uhvatila sam se kako često jedem užasne (za zdravlje, nezdravo fine okusom) smrznute gotove obroke (TV dinners) ili kupim nešto bezveze jer sam bila lijena spremiti si obrok kod kuće.

16_hungryman

Željela sam postići dva cilja: jesti zdravije i uštedjeti (pa onda potrošiti na neke druge zanimacije tipa kozmetiku).

Prvi dan prošao je dobro, no odmah drugi dan pokleknuh: kolega s posla bio je u problemima pa me pitao da ručamo zajedno u McD – i pristala sam. Drugi dan! Kako ono ide: Bros before novihzdravihodlukaoes. Sljedećih tjedan – dva prošlo je poprilično razočaravajuće. Umjesto maštovitih, finih i zdravih kombinacija ručala bih kruh s Nutellom ili nešto podjednako bezidejno.  Nakon što sam još jednom posustala odlaskom u McD zaključila sam da moje ponašanje nije na razini zadatka i da će se moj mjesec kuhanja morati protegnuti i na travanj.

16_nutella

Valjda umorna od Nutelle za ručak, travanj je konačno donio drugačiju sliku. Svaku večer osmislim i napravim nešto ili iskombiniram ostatke prijašnje večere. I nisam niti jednom pokleknula, iako sam se jednom nagradila (ima blizu posla jedno indijsko take-out mjesto Babu koje za malo dolara nudi super ručkove).

Plan za budućnost je sljedeći:  i dalje bez smrznutih obroka,  Babu par puta mjesečno,  pobrinuti se da kod kuće uvijek imam: tunu, raženi kruh ili kruh sa sjemenkama, tjesteninu, povrće (zelena salata, rajčice ), jaja, svježi sir, voće (jabuke, banane), zobenu kašu, trail mix (bademi, sjemenke i razno suho voće). S tim namirnicama se uvijek da nešto iskombinirati!

16_salata
Inače, kažu da je za formiranje nove navike potrebno samo 21 dan, no evo, meni je trebalo dva mjeseca.

 Real food doesn’t “have” ingredients. Real food IS ingredients. ~ Jamie Oliver.

2 thoughts on “Ožujak – mjesec kuhanja

Leave a Reply

