Travanj – mjesec vježbanja

Ovaj post bih slobodno mogla nazvati i recenzijom Jillian Michaels – No more trouble zone vježbi.

Mjesec sam započela zbunjena pa sam samo par puta odradila neke od 8 mins workouts iz 90ih (najčešće ruke ili guzu). Vježbe su odlične i uvijek im se vraćam, a odjeća, muzika i cjelokupni styling su legendarni.
17_8mins_arms
Jedno poslijepodne, sjetila sam se Jillian Michaels. Prijateljica mi je davno spomenula kako joj je ona najbolja za vježbanje te se požalila da je toliko intenzivno da je teško pratiti. Kako ja volim izazove, zaljučila sam da je  to idealno za mene! Još sam i bahato pomislila kako ja neću imati teškoća haha. Odlučila sam se za No more trouble zones set vježbi.

Za vježbanje su potrebni samo utezi (ja imam 2.5 kg, ona preporučuje 1.5 kg) i prostirka. Ukupno trajanje je 55 minuta. Sve počinje kratkim zagrijavanjem (koje mene vrlo lako dovede do crvenog lica), a zatim slijedi niz od ciklusa vježbi.  Svaki ciklus sastoji se od nekoliko vježbi koje traju po 30 sekundi i onda se ponove unutar ciklusa. E sad, zašto je to toliko teško? Zato što se u svakoj vježbi istovremeno radi na više skupina mišića (dok se rade varijacije trbušnjaka, čučnjeva, iskoraka istovremeno se radi i sa utezima). Program završava istezanjem koje baš paše 🙂

Do sada sam vježbala po programu 6 puta. Prvi put sam nekako sve izgurala. Drugi put sam ozlijedila kvadriceps zbog čega sam tjedan dana pauzirala i sljedećih par puta samo lagano opterećivala nogu. Zadnji put sam sve odradila, no u mnogo vježbi bih umjesto cijelog broja ponavljanje napravila jedan ili dva manje. Također dvije ili tri vježbe izvodim u potpunosti bez utega jer jednostavno ne mogu to što bih trebala.

Rezultati

Za početak, ja sam mršavica, ali kako ne želim biti slabašna mršavica – ovo radim da ojačam. I ne znam da li si ja to umišljam, ali stvarno nakon ovih šest puta imam osjećaj da imam više snage i da sam nakako zategnutija. Kad sam neki dan gledala novi Captain America, imala sam osjećaj da bi se mogla boriti protiv bad guysa i parirati Steveu s mojim bicepsima. Ili ipak ne. Svejedno, program mi se jako sviđa i skroz ga nastavljam po mogućnosti barem dva puta tjedno. Također, u idealnom svijetu bih ovom vježbanju dodala i jogu par puta tjedno koju sam totalno zanemarila u ovom mjesecu jer je Jillian isisala svu snagu iz mene.

17_captain_america

Steve Rogers: Gear up! It’s time!

Leave a Reply

