10 izazova života u Torontu

Prvotni naslov mi je bio 10 jadikovki, ali odlučila sam temi pristupiti hrabro i koristiti riječ izazovi.

1. Zadnja skužim foru (ili je uopće ne skužim)
18_1colour

2. Ne mogu kupiti što hoću u obližnjem dućanu (svježu nefiletiranu ribu, oštro brašno, med… )
18_2colour

3. I nakon nekoliko godina i dalje sve uspoređujem (more je toplije od ovog jezera, jabuke su tamo jeftinije, Nescafe je jeftiniji tu…)
18_3colour

4. Kad sam u bučnoj okolini ništa ne razumijem (ne mogu čitati s usana na engleskom)
18_5colour

5. Svakodnevno otkrijem nove jezične zavrzlame koje mi uzrokuju konfuzije na poslu
18_4colour

6. Još nisam dobila osjećaj za mjerne jedinice (cipele nosim 9.5, 10, 11? , visoka sam skoro 6 foota, velika kava od 18 oz zapravo ima pola litre! na margarinu piše da ima 2 cups, a meni treba 100 grama za recept! bolesna sam, izmjerim si temperaturu, a ono 102!)
18_6colour

7. Rekoše mi da krivo pišem brojeve
18_7colour

8. Imam 2 tjedna godišnjeg i svakih 5 godina ću dobiti 1 tjedan više. Možda.
18_8colour

9. Vremenska razlika mi onemogućuje da nazovem mamu, prijatelja, ikog radnim danom
18_9colour

10. Ne mogu tiho gledati nešto na TV-u 
18_10colour

6 thoughts on “10 izazova života u Torontu

Leave a Reply

