Svibanj – mjesec nekupovanja

Moja posljednja novogodišnja odluka bila je nekupovanje u svibnju. Evo na što se moje nekupovanje/netrošenje trebalo odnositi:

–          Ručak na poslu

–          Izlaske

–          Kozmetiku, odjeću…

–          Bilo kakve kućanske potrepštine koje mi nisu nužno potrebne (npr. kod kuće imam zalihu pasti za zube, sapuna i slično, no svejedno u skoro svakom odlasku u dućan opet kupim još)

–          Dodatnu hranu – planirala sam pospremiti i proći kroz hranu iz zamrzivača, ormara i slično i iskoristiti polu-zaboravljene namirnice  (a time i smanjiti kupovanje hrane u svibnju).

 

E sad, kako je to zaista prošlo:

–          Ručak na poslu –  kupila jednom

–          Izlasci – Stavka oko koje se nisam mogla odlučiti su izlasci. Kako je dečko bio u nekoj krizi sreće, odlučila sam ga iznenaditi izlaskom na rock-musical i mislim da je to bio dobro utrošen novac. Osim toga počastili smo njegovu mamu ručkom na Majčin dan, te se našli s prijateljima par puta. Mislim da će kategorija izlazaka biti izuzeta u mojim sljedećim mjesecima nekupovanja.

–          Kozmetika, odjeća.. – Tu sam bila odlična! Nisam kupila apsolutno ništa i nikakva sniženja nisu pokolebala moju volju.  Pred kraj mjeseca me snašla luda sreća/prst sudbine. Na poslu smo zaposlili curu za marketing koja je prije stažirala za neku beauty firmu i jedno jutro na stolu me dočekalo 7 OPI lakova za nokte! Što reći nego mojoj sreći nije bilo kraja (inače, do sada nisam posjedovala niti jedan skuplji lak, iako sam ih uvijek čeznutljivo gledala).

–          Kućanske potrepštine – nisam izdržala i kupila sam jedan tekući sapun

–          Dodatna hrana – ova kategorija je bila polu uspješna jer nisam bila ni probližno dobro organizirana kao što sam htjela.

Ono po čemu ću pamtiti ovaj mjesec je što u jedinoj kategoriji u kojoj sam bila 100% uspješna sam dobila neočekivani poklon. Sad, dok ovo tipkam gledam si nalakirane nokte i mislim kako je ovo nekupovanje bilo odlično! 🙂

19_opi_color

6 thoughts on “Svibanj – mjesec nekupovanja

  1. Obožavam tvoj blog! Ne ostavlja baš ovakve poruke na blogovima, ali eto…

    P.S.Presimpatični su mi tvoji crteži.

  2. Hahaahahaha dobra si 😀 Obicno tvoje postove procitam u mailu, ali morala sam ti doci komentirati ;D Bog OPI te nagradio za stedljivost! Mogla si spomenuti i nijanse pa da lakse vizualiziram, a osobito tu koju si gledala dok si tipkala post. Molim take note za sljedeci post 😀 😀

    • 😀 Tu su pored mene, nije mi tesko natipkati nijanse 🙂 Thanks a Windmillion (mint zelena), Spring Break (jarka fuksija), Unfor-greta-bly Blue (plavo-zelena metalik), Navy Shatter, Schnapps Out of It (tamno bež-roza), Kennebunk-Port (tamno crvena), Mi Fantasia (plavkasto-raznobojni glitter u obliku točkica i crtica). Trenutno na nogama imam plavo-zeleni metalik, a na rukama jarku fuksiju s glitterom na vrhovima 🙂

Leave a Reply

