Misli za zamisliti se #3

Evo novih misli koje me zamišljavaju u zadnje vrijeme:

 Never trust a woman over thirty-five who is fond of pink ribbons

Iz knjige The picture of Dorian Gray. Audio knjige koju sam uspješno preslušala i koja me jako zabavila mudrostima lorda Henryja Wottona. Što sam starija to mi se više sviđaju girly (curičaste?)  stvari i baš me briga. A i taj lord Henry je očito loš utjecaj čim je iskvario naivnog Doriana.
misli1_dorian_gray

 

When you assume you make an ass of u and me
misli2_assume
Neki dan na poslu, i supervizor kaže to novom dečku. Ja si cijeli dan to nisam mogla izbiti iz glave.

 

Mullet – business in the front, party in the back
misli3_fudbalerka_mullet
Uvijek su mi te fudbalerke i mulleti bili neshvatljivi. I onda me prosvijetlio kolega s posla! Sprijeda poslovno, straga zabava. Zakon! Šteta što je frizura i dalje užas.

 

You snooze, you lose

misli4_snooze_lose

Ova mi je poznata od prije, ali ono što je novo je način na koji je shvaćam – a to je doslovno. Umjesto „Tko previše oklijeva, propustit će priliku“ ja je koristim u značenju „Nema snoozanja ujutro, moram se odmah dići!“

 

4 thoughts on “Misli za zamisliti se #3

  1. Joj ja sam najveći snoozer na svijetu, što znači da sam i najveći loser 😀
    Meni je ovo baš fora jer sam English major i daj još više takvih uzrečica, kad čuješ nešto zanimljivo 🙂

Leave a Reply

