Kako izlazim izvan svoje zone komforta

Jedna od stvari koje ne želim da mi se dogode u životu je zapasti u rutinu. Zapasti u rutinu i bojati se stvari koje su izvan te rutine. No, kako to s godinama i iskustvom biva, imam osjećaj da me rutina vreba iza ugla: držim se omiljenih boja odjeće, znam već koja mi frizura pristaje, znam što ću svaki put naručiti u restoranu, glazba koju slušam postaje predvidljiva, aktivnosti koje me zanimaju su godinama više-manje iste.

S druge strane uvijek sam mislila da ako ne rasteš, ne samo da ostaneš jednak, već se i smanjuješ.

Ovo su neke aktivnosti koje radim i koje me izbacuju izvan moje zone komforta. U nekima se moram suočiti sa strahovima, u nekima otvoriti za nova iskustva, a u nekima samo održati prirodnu znatiželju i zaigranost.

– Poslušati album Nicki Minaj (ovo spada u kategoriju suočavanja sa strahovima)

– Kupiti fluorescentno koraljnu košulju i obući je za na posao (i onda dobiti hrpu komplimenata)

– Izmisliti novu riječ i primjenjivati je

– Biti golman (iako se bojim lopte) kad vani prijatelji s klincima igraju nogomet

– Pokušati beatboxing (preporučam Boots and Cats video)

21beatbox_color

– Naučiti Cup Song pljeskanje i lupkanje po čaši (how to video)

– Isprobati meditaciju ( http://lifehacker.com/5900732/develop-a-two-minute-meditation-habit-and-make-it-stick)

– Bar par puta godišnje kad sam na nekom izletu/pikinku/travi napraviti zvijezdu

– Započeti razgovor s nepoznatom osobom (ovo je za mene jako izvan moje zone komforta)

21potatoes_color

– Uzeti staru majicu i izrezati je kako bi dobila neku cool kreaciju

– Pokušati skužiti novi sport (baseball)

– Posjetiti većinu muzeja u gradu

– Naći recept neke egzotične kuhinje, usavršiti ga i spremati na redovnoj bazi

– Pročitati knjigu za kojom obično ne bih posegnula

– Napraviti nešto sama što sam naviknula da uvijek radim u društvu

– Kupiti košarkašku loptu i otići malo nabacivati na koš

21kosarka_color

4 thoughts on “Kako izlazim izvan svoje zone komforta

Leave a Reply

