Stvarnost vs. TV: roasting marshmallows ili roštiljanje sljezovih pufica

Trebalo mi je par minuta da se sjetim kako mi zovemo marshmallows. Sljezovi kolačići zvuči previše kolačičasto pa sam ih odlučila zvati pufice. Dakle, vidjela sam kako se to radi na filmu. Imaš lijepu logorsku vatricu, napikneš puficu na štap, smiješ se i pjevaš, pufica dobije finu smećkastu koricu i ti je hamneš. Ako je skineš prstima onda se malo razvlači, ako je pojedeš sa štapa onda su ti puna usta pufice. Još se malo smiješ i pjevaš i onda uzmeš novu sljezovu puficu i ponoviš postupak.

Prije par dana bio je Canada Day i prijatelji su nas pozvali na roštilj. Kad je pao mrak, zapalili smo lijepu vatricu, pronašli smo štapove, smijali se, napiknuli pufice. Sve je bilo kao u filmu. Upozorili su me da ne stavim puficu preblizu vatri da se ju ne zahvati plamen, a ako se kojim slučajem zapali, da samo brzo puhnem u nju. Ja, oprezna i mudra kakva jesam, odlučila sam smjestiti moju prvu ikad roštiljanu sljezovu puficu ni preblizu ni predaleko vatri.

22sljezove_pufice1

22sljezove_pufice2

22sljezove_pufice3

22sljezove_pufice4

22sljezove_pufice5

22sljezove_pufice6

Dakle, lekcija dva je da ne roštiljaš tu svoju puficu oprezno i dugo jer se će onda početi topiti i ispasti sa štapa.

Za kraj, recept za S’more (ime je od Can I have some more? jer ih ne možeš prestati jesti)

  1. uzmeš graham kreker, prepoloviš ga na pola
  2. staviš 2 kockice čokolade na jednu polovicu
  3. roštiljneš jednu sljezovu puficu i još vruću staviš na čokoladu
  4. preklopiš drugom polovicom krekera22s_more

    Happy Canada Day!

2 thoughts on “Stvarnost vs. TV: roasting marshmallows ili roštiljanje sljezovih pufica

    • Stvarno su super kad se malo peku pored vatre: izvana se lagano počnu karamelizirati mmmm. Ja sam svoje (nakon ovog prvog) uglavnom zagorila i svejedno su bili dobri 🙂

Leave a Reply

