Kako pronaći prijatelje

23_odlazak
Selidbom preko oceana iza sebe sam ostavila puno nepotrebnih stvari, ali nažalost i obitelj i prijatelje. Za sebe sam oduvijek mislila da mi ljudi nisu potrebni, da uživam u samoći i slično. Sve je to super, dok se nisam našla u situaciji da nemam prijatelja, a zbog vremenske razlike ne mogu niti nazvati nikoga doma. Dečko ima prijatelje, mogu nazvati svoje vikendom, ali nije to-to.
Hoću prijatelja! Ili još bolje, prijateljicu!

Kako pronaći prijatelje

1. Osvrnuti se oko sebe

Posao – dobar izvor potencijalnih prijatelja. Nažalost u mom slučaju, radim u jako maloj firmi i nema nikoga kompatibilnog.

Susjedi – u zgradi prevladavaju umirovljenici, no ima i mlađih ljudi. Još kad bih uspjela biti komunikativna pa prozboriti koju rečenicu u liftu!

2. Učlaniti se u razne interesne grupe

Tu postoji odlična stranica meetup.com preko koje se povezuju ljudi sa sličnim interesima. Koriste je svi, mladi, stari, oni koji su rođeni tu, pridošlice. I svi se hoće nalaziti i družiti 🙂 Neke od grupa u kojima jesam: Knjiški klub za cure, Tenis, klizanje i svašta za 30ogodišnjake, Joga i kava.

Jednom sam bila tako nadobudna da sam na poziv poznanika otišla na izlet grupe koja “voli ići na izlete” i sve je bilo dobro dok me nisu pitali kako se osjećam u GRA. GRA? Grupi čiji su Roditelji Alkoholičari. Moj dobronamjerni poznanik mi je zaboravio prenijeti tu informaciju. Sad si moram  pronaći neku drugu grupu za izlete.

3. Biti društven

E sad, kada sam konačno okružena curama i pričamo o knjizi mjeseca u nekom pubu, bitno je da nisam sva polu asocijalna kao inače, nego da

– sudjelujem u razgovoru, dajem primjere iz svog života, pitam druge za njihova iskustva, zainteresirana sam

23_bookclub02

23_bookclub03

23_bookclub01

– pitam curu koja mi se sviđa za broj. To se samo polu-šalim. Dakle, ako mi se čini da sam se s nekim baš fino zapričala, razmijenimo brojeve, pa se možda tu i tamo nađemo i van knjiškog kluba

– ako sam se s novopečenim poznanicima/budućim prijateljima dogovorila za neku aktivnost, ni u kom slučaju ne smijem otkazati (jer mi se trenutno ne da ili je baš nešto drugo nebitno iskrslo).

4. Biti strpljiv

Normalno je na svi moji poznanici koje sam stekla nisu kao moji dragi prijatelji s kojima sam odrasla. I proći će još puno knjiga, tenisa, subotnjih bruncheva prije nego što mi netko postane stvarno bliski prijatelj.   A do tada ću se družiti, sudjelovati u aktivnostima koje volim i isprobavati nove stvari. Neću sjediti doma sa svojim polu-imaginarnim YouTube prijateljima, jer koliko god oni bili super, negdje vani me čekaju  još bolji!

 

13 thoughts on “Kako pronaći prijatelje

  1. A meni ti je slično u Zagrebu… Ja ovdje nemam baš nikog, osim par poznanica bjuti blogerica s kojima se vidim svake prijestupne. A društvena sam i komunikativna, ali ZG mentalitet je totalno drugačiji od onog na kojeg sam navikla u Splitu. I trudnoća mi je najusamljenije razdoblje u životu. Mada mi se čini da je čak i dobro šta sam ovih 9 mjeseci posvetila sebi i bebi… 🙂
    Prije nešto više od godinu dana sam se upoznala s jednom curom tu u Zagrebu i bila sam presretna jer sam napokon našla prijateljicu u Zagrebu s kojom dijelim interese, od mjuze do kozmetike i sl. Čak su i moje prijateljice u Splitu bile presretne šta imam s kime otić vani, na kavu, na koncert… Ali jebiga, ispalo je da me samo malo iskoristila za svoje neke osobne pizdarije i još me na kraju ružno otračala. I to me baš užasno povrijedilo, pa sam sad na oprezu i radije sama. A računam… Za koji dan (ako ne i danas!) mi dolazi društvo! Je da je muškić, ali veselim mu se najviše! 😀

    Sritno u pronalaženju pravih prijatelja, teško je, ali ne i nemoguće! 😉

    • Zao mi je sto i ti u Zagrebu prolazis slicno i totalno razumijem te razlike u mentalitetu.
      Joj, ne mogu vjerovati da ti je vec termin i da ti uskoro stize tvoj mali “bundle of joy” 🙂 🙂 Prijateljici koja se odselila u Svicarsku je zapravo bebac pomogao u drustvenom zivotu. Odes u park, a tamo neka druga mama s bebacom.. i na kraju se sprijateljite 🙂

  2. Dobro te razumijem….ja sam se kao studentica u ratu preselila u Split. Tu sam već više od 20 godina, a još žalim za svojim starim prijama! Nije da nemam “prijateljica”, ali nije to ono pravo

  3. Pomozite i meni!!!
    Prekosutra,moja naljbolja drugarica,s kojom sam se druzila 6 godina,odlazi!!Ajde da je u Srbiji pa je nekad mogu posetiti ali ona se vraca u svoju zemlju,Dominikansku Republiku!!Bilo bi mi mnogo lakse da imam prijateljice kad ona ode,ali to je problem ,bicu potpuno sama bez.Nismo se odvajale.Otkad mi je to saopstila,stalno sam tuzna i placem,uopste nisam srecna.Mnogo ce mi nedostajati,nikad se nisam odvajala od nje….molim vas recite mi vi sta da radim…:(((

    • Jako mi je žao što ti se prijateljica seli i da bar imam neki magični savjet koji ti može pomoći. I njoj je sigurno teško, i iako ćete biti jako daleko još uvijek možete održavati prijateljstvo putem emaila ili Skype-a. Ona će ti prepričavati kako je njoj u novoj zemlji, a ti o stvarima kod tebe. Koliko god sad sve bilo teško, budite hrabre, s vremenom ćete se obje priviknuti na novu situaciju, naći nove prijatelje, no i dalje ostati bliske prijateljice. Ponekad nije lako naći novu prijateljicu i moj savjet je da budeš otvorena i ne uspoređuješ nove potencijalne prijatelje s najboljom prijateljicom. Jer činjenica je, nitko neće biti kao ona, no to ne znači da ti nova osoba ne može postati dobra prijateljica. Šaljem ti veliki zagrljaj!

  4. Skroz se mogu naći u ovom postu. 🙂 Ono što je meni osobno najveći problem je jezična barijera i humor tj. nedostatak istog. 😀 Čak i ako ljudi znaju engleski, onda je to najčešće na nekoj osnovnoj razini, bez šala, zezancije i sl. što meni užasno fali. Lako upoznajem ljude, to mi nije problem, ali stvaranje nekog dubljeg odnosa? Nemam pojma, vidit ćemo kako će to ići, zasad ne gajim neke nade. Iako, upoznala sam jednu curu s naših prostora tako da se razumijemo i smijemo istim stvarima, što mi je jako bitno. 🙂

    • Da, da! 😀 Humor! Tu sam vec 4 godine i jos uvijek znam biti zadnja koja skuzi foru, ili je upoce ne skuzim jer sadrzi referencu na nesto meni potpuno nepoznato :/ A s druge strane mislim da sam i ja manje zabavna na engleskom nego na hrvatskom. Mogu misliti kako je tebi na Svedskom. Uf!

Leave a Reply

