Misli za zamisliti se #4

Righty – Tighty, Lefty – Loosey

24_rightytighty

Udesno pričvrsti, ulijevo otpusti

Ovo je najkorisnija uzrečica ikad za sve koji trebaju puno šarafiti, pa kako IKEA dolazi u Hrvatsku, mislim da je jako prigodna.

Dakle, ako imas šaraf, umoran si, mozak ti ne funkcionira i u nekom si naopačke položaju, samo se sjeti righty tighty lefty loosey i nema greške!

 

We can’t change the people around us, but we can change the people around us.

Prije kojih mjesec dana bila sam na predstavljanju knjige Everything That Remains Joshue & Ryana s bloga TheMinimalists.com . Za vrijeme promocije, bio je zdravi žamor u dvorani, a nakon što je Joshua izgovorio ovu rečenicu, svi prisutni su utihnuli na par minuta da si pozbroje u glavi što mogu, a što ne mogu promijeniti. Fora su dečki, a ova rečenica mi se baš svidjela.

 

It’s raining cats and dogs

24_rainingcatsdogs

Kaže mi jedan dan dečko da će sutra kišiti mačke i pse. Moj mozak užurbano je smislio sva moguća možebitna značenja ove rečenice:  očekuje nas stresan dan, idemo u zoološki vrt, dobit ćemo plaću, dobit ćemo bonus na poslu, padat će tuča veličine kućnih ljubimaca, bit će dan pun iznenađenja, svađat ćemo se kao pas i mačka cijeli dan,… A na kraju ništa od toga, samo će jako padati kiša, kao iz kabla, što bi mi rekli.

Ova uzrečica me toliko zabavlja u glavi da sam ju morala malo istražiti. Ispada da u Norveškoj za jaku kišu kažu da “Det regner trollkjerringer” –It’s raining female trolls!

 

Six of one, half a dozen of the other

24_sixofdozen

Ovo čujem na tjednoj bazi, kao odgovor da su obje moje opcije podjednako primamljive.

Npr. (da ostanemo u IKEA duhu) :

Ja: Hoćemo li prvo pojesti koji hot dog, a onda pogledati sitnice za stan ili obrnuto?

Dečko: Six of one, half a dozen of the other.

Iako sam savladala matematku ove uzrečice, ne planiram je koristiti.

 

4 thoughts on “Misli za zamisliti se #4

  1. Haha oduvijek sam obožavala It’s raining cats and dogs, ali ova norveška varijanta me oborila s nogu :)) Drago mi je da sam te otkrila, super si duhovita!

Leave a Reply

