Što kad se Dečko probudi kao Mrgud?

Scenarij od danas: Probudim se vesela i samo mi se po glavi mota Raširi ruke, ruke su ti snažne, upri iz sve snage nek se cijedi znoj.. a ono Dečko se probudio kao Mrgud. Kaže nije dobro spavao i pod stresom je.


26_1color

I tako se mi vozimo u autu do posla i na svaku moju rečenicu on odgovori nekim negativno sarkastičnim komentarom. Moja dobra volja pomalo ustupa mjesto frustraciji. Dok dođem na posao već sam lagano svadljiva. No srećom znam par trikova kako se obraniti od Mrguda.

26_2

1. Ne odi na tamnu stranu

Nemoj Mrgudu reći: Ti si jedan običan Mrgud i samo svima oko sebe kvariš raspoloženje! To mu definitivno ne bi popravilo raspoloženje, a potencijalno bi uzrokovalo i svađu. (Ja, na primjer, poludim ako mi netko dok sam „emocionalno nestabilna“ kaže: Kaj si živčana?!?)

2. Odmakni se i oporavi

Odmakni se od situacije, ali ne rečenicom: Ti si užas, neću s tobom pričati, nego lijepo, diskretno. Zatim poslušaj više tu pjesmu koja god ti se mota po glavi, sjeti se nečeg lijepog, vrati se u jutarnje raspoloženje. Svaku blesavu misao poput: Da li ima smisla biti u vezi s nekim tko je tu i tamo Mrgud odbaci jer je negativna, a ne želiš se sama pretvoriti u Mrguda.

3. Ne vraćaj se na staro

Kad si malo bolje i prošlo je par sati i vidiš da je tvoj Mrgud malo bolje, daj mu pusu, pričaj o košarci ili teškom nivou tower defense igrice. Nemoj voditi nikakve umne razgovore poput: Što ti je bilo ujutro, zašto si tako reagirao, možda bi trebao probati meditaciju ili voditi dnevnik zahvalnosti jer je to Oprah savjetovala još prije deset godina.

26_3_oprah

4. Ponudi podršku

Kasnije, kad Mrgud ponovno postane Dečko, reci mu da ako je zbog nekih stvari pod stresom, da bi mu rado pomogla ili ga barem saslušala. Ako bi s njim podijelila neke životne mudrosti, učini to kad ste oboje dobre volje, u šetnji, neopterećeni. I ne vodi monologe nego pusti čovjeka da i on kaže koju.

Nisam ja baš uvijek mudra i malo zapnem na nekom koraku, ali trudim se. I Dečko se trudi ne biti Mrgud. I idemo na ples i svijet je opet mlad.

26_4

Leave a Reply

