Misli za zamisliti se #5

“I’m thirsty”
“I’m Friday! Let’s go out on Saturday and have a Sundae!”

Nakon što mi je netko prvi put na moje I’m thirsty odgovorio sa I’m Friday! Let’s go out on Saturday and have a Sundae! , moja reakcija je bila pljeskanje rukama, skakutanje i smijeh.  Reakcija prikladnija za malo dijete, a ne odraslu osobu, no što je tu je. Toliko me zabavlja ta, u ovim prostorima pomalo klišej, rečenica da je stalno koristim. U slučaju da mi sugovornik na moje I’m thirsty kaže da si uzmem vode, onda sama odradim cijeli dijalog kojeg popratim namigivanjem i hihotanjem. Ne moram ni reći da moji sugovornici ne dijele moje oduševljenje.
29_02_color

You make a better door than a window.

Iliti: Nije ti tata staklar. Naša mi je bolja. Ovo da si više kao vrata nego prozor jer prozor je proziran, a vrata nisu mi je zbunjujuće.

Our  whole is greater than the sum of our parts.

Ovo je rečenica koja se mora ubaciti u svaki govor koji bi trebao nadahnuti tim. Sportski tim, ljude u firmi, jazz kvartet, a čak se može ubaciti i u neki romantični izljev ljubavi.29_01_color

You get what you get and you don’t get upset!

Kad god sam u blizina nekog djeteta, čujem ovo. Dijele se bomboni, ljuljačka u parku je zauzeta, igrica u besplatnoj verziji ima premalo nivoa. Roditelji (a i djeca jedna drugoj) izgovaraju to kao mantru: You get what you get and you don’t get upset. Još nisam čula roditelja koji je svoje dijete poučio da  The sqeeky wheel gets the grease, što su mene naučili kad sam razmišljala da li da tražim povišicu.

 

 

6 thoughts on “Misli za zamisliti se #5

  1. “You make a better door than a window.” Bahahaha… hvala… 😀 Kako mene tvoji postovi razvesele; volim ih škicnuti u jutro, pogotovo ovako kišno i tmurno, uvijek mi poprave dan. 😀 (zahvala s naklonom)

Leave a Reply

