Moje bezvezno ponašanje u vezi

Dođe mi jako prirodno da analiziram Dečkovo ponašanje u vezi. Znala bih se i umisliti i udijeliti mu koji savjet, sve dok me nije ošinula misao: Pa mogla bih malo analizirati sebe i vidjeti kako se ja ponekad bezvezno ponašam.

Kad imam loš dan za sve je kriv dečko jer nije oprao suđe

31_sudje
Nisam dobro spavala, zeznula sam nešto na poslu, otkinuo mi se đon na skoro novim cipelama, sva sam nikakva i nizašto. Dođem doma i vidim da dečko nije oprao suđe. U trenutku zaboravljam sve razloge mom lošem raspoloženju i imam glavnog krivca za sve. To nisam bezvoljna ja koja je dopustila da joj svakodnevni izazovi isisaju energiju, krivac je dečko i suđe i kako li je to egoistično od njega da mi pokvari dan!

Kad me uhvati ljutnja i tuga na nepravde i užase koje žene doživljavaju u nekim dijelovima svijeta, obavezno se naljutim i na dečka
Jako sam osjetljiva na dvostruke standarde, potlačivanja, silovanja, prodavanja, nemogućnost školovanja i sve ostale krasne stvari s kojima se ženski rod mora nositi. I onda ja lijepo, ali i pomalo svadljivim tonom, pitam dečka da što je njima muškima?

Umjesto da ga pustim na miru u pećini, ja ga slijednim i zapitkujem

31_pecina
Kad mene nešto muči, ja bih najrađe o tome pričala, razmatrala mogućnosti, osjećaje, situacije. Kad njega nešto muči, on mi samo natukne da je pod stresom i zbog čega, a onda se povuče u mentalnu pećinu. I sad, umjesto da ga pustim da svojim ritmom i na svoj način rješava svoju stresnu situaciju, ja ga zapitkujem, googlam savjete i šaljem mu desetke korisnih linkova, a onda želim komentirati što on misli o savjetima za problem koji on uopće nema potrebe do te mjere analizirati.

Izmanipuliram iz njega potvrdu za svoje nesigurnosti
Još jedno moje vrlo upitno ponašanje. Npr. ako mislim da mi je kosa užasna, onda mu kažem: Ti bi rađe da je moja kosa drugačija (iako sam ja ta koja je u tom trenutku to misli). On jadan nije ni siguran tko ima kakvu kosu i jedino što mu je bitno je da ga moja kosa škaklja po nosu dok spavamo.

31_kosa

Savjet samoj sebi: Ne krivi Dečka za svakakva čuda koja potječu iz tvoje glave.

Listen To Your Thoughts But Don’t Take Them Too Seriously – Doug Neill

6 thoughts on “Moje bezvezno ponašanje u vezi

  1. Pfffhahaha… mislim da sam se u prva dva prepoznala. 🙂 S tim da u prvom slučaju meni mrak pada na oči kada on kaže “Ja ću oprat suđe”, pa ja računam da imam vremena obavit 101 drugu stvar, a onda dođem doma nakon što sam ih obavila i vidim – suđe neoprano. E onda pop… ako ja mogu 101, kako ti ne mo’š tu jednu za koju si se sam predložio? 😀 Ili samo uđem u kuhinju, zasučem rukave i počnem prat suđe – i tada on napravi nešto što me još više izbaci iz cipela – ustane od kompa, uleti u kuhinju, gura se sa mnom oko sudopera i počne: “De, jubav, ja ću…”, a ja odgovaram sa: “Znaš šta ćeš ti? Ti ćeš fino u otić’ u tri Tople, Vlažne i Mračne Lokacije Svoje Matere…” 😀 Onda ne pričamo jedno 10 minuta jer ja, ovan, brzo zaboravim sve, pogotovo ako se odnekud izvuče čokolada…

  2. Zdravo mudrilice 🙂
    Impresionirana sam blogom, ali prvenstveno slikama pa me zanima u kom programu ih radis 🙂 Hvala unaprijed na odgovoru 🙂 Lijep pozdrav

    • Hvala na komentaru 🙂 Crtam ih u Photoshopu, obicnim kompjuterskim mišem. Uzmem Brush tool i crtam (ima tu dosta prepravljanja i brisanja, cesto koristim vise Layera). Kad sam zadovoljna pobojam, i to je to. 😀

  3. Baš super post ….. baš si pogodila u sridu sa svim….. hhahaha , morat ću si isprintati da se podsjetim s vremena na vrijeme šta mi nije za raditi

Leave a Reply

