Čitanje vs. Idem malo gubiti vrijeme na Internetu

Čitanje: Sjednem u fotelju pokraj prozora, dohvatim knjigu i čitam. Ako je knjiga dobra, tu i tamo zastanem, pogledam uokolo i pomislim: Vidiš, vidiš!

citanje1_color

Kliktanje: Izvalim se na kauč, stavim laptop u krilo. Facebook, funny or die, smiješne slike, mail, stranice s kuponima, restorani, gifovi pomahnitalih mačaka,  Youtube, miševi kao kućni ljubimci, zmije jedu miševe, crocodile hunter, Lauren Curtis, prikaz ženskih osoba u video igricama, Because I am a girl Canada, školovanje djevojčica u Senegalu, Facebook, slike osobe koju ne poznajem, album godišnjeg odmora 2009. osobe koju ne poznajem..

kliktanje1_color

Što mi je u glavi dok

ČITAM

graf_citanje_1

KLIKĆEM

graf_kliktanje_1

 

Što najčešće napravim nakon što se umorim od

ČITANJA

graf_citanje_2

KLIKTANJA

graf_kliktanje_2

Tako je očito da mi je čitanje idealna distrakcija za “umorna sam poslije posla” ili “idem se malo opustiti i napuniti baterije”. A toliko dana samo otvorim laptop i počnem kliktati jer uvijek ima nešto za kliknuti. Jednostavnije je to, ne trebam fokus, i u sekundu me instantna gratifikacija Interneta povuče kao crna rupa. Nasuprot toga, knjiga je jedno polagano putovanje. Putovanje u kojem se rasteretim, otvorim, zamislim, uključim, koje je mi smanjuje stres, a ujedno i stimulira.

Naravno da ću i dalje nastaviti kliktati uokolo, ali nikako ne želim izgubiti to utočiste koje mi pruža čitanje knjige.

“To read or not to read… That is a silly question.”

8 thoughts on “Čitanje vs. Idem malo gubiti vrijeme na Internetu

  1. Hahahahha, očito je ovaj post nastao nakon čitanja, a ne kliktanja 😀 Ili obrnuto? 😮 Apsolutno se slažem, internet je crna rupa koja nas povuče i samo smo kasnije umorni (osobito prsti od kliktanja a i leđa bole od neprirodnih položaja tijela), čitajmo ne klikćimo! (kaže ona i nastavi kliktati dok je Harry Potter čeka na prozorskoj dasci)

    • 😉 Nakon čitanja! Baš me bila uhvatila čitalačka inspiracija.. a otkad sam napisala post mislim da sam više vremena provela kliktajući uokolo nego čitajući 🙄

Leave a Reply

