Kako sam napravila prvi sklek

Uvijek sam mislila da je napraviti sklek za mene nešto nedostižno. Em sam žensko,  ruke su mi tanašne,  visoka sam, pa zakoni fizike, poluge i svemira koji mi ne daju da napravim pravi sklek.  Prije koji mjesec mi je palo na pamet kako bih bila ponosna da, na primjer, kad imam 50 godina mogu napraviti sklek. E, ako sad ne mogu napraviti sklek, kako ću moći kad budem imala 50? Shvativši da je vrijeme za akciju posavjetovala sam se s raznim Internet stranicama kako trenirati za to. Od svega pročitanog iskombinirala sam si ovaj pristup:

  • Radim koliko mogu sklekova na koljenima, u tri serije (razmak između serija je 1-2 minute).
  • Nakon što bez problema odradim 3 serije od barem 10 sklekova na koljenima vrijeme je za pokušaj prvog pravog skleka.

Nadobudna, mislila sam da ću do uspjeha doći za tjedan dana. Stvarni rezultati bili su spori i jadni. Nakon 20 dana skupila sam hrabrost i pokušala napraviti prvi pravi sklek. Dolje sam se lijepo spustila, no pri dizanju su me ruke izdale i osjetila sam oštru  bol u lijevom kuku. Da, u kuku. I to takvu da sam sljedeći dan šepala. Prava enigma kako mi je to uspjelo. Čak ni Google nije imao rezultata za „hip injury while doing push-ups“. Nisam se dala smesti nego sam hrabro nastavila:

34_sklek_graf

I onda – danas. Stigla mi je pošiljka Sleek šminke. Sa slušalicama na ušima i audioknjigom Invention of wings na playlisti, još uvijek u cipelama i jakni, otvarala sam jednu po jednu kutijicu. Rumenilo – ah kako je rozo-zlaćano i paše na moj ten. Korektori i set za konturiranje – kistovi su samo letjeli po paletama i mom licu. Oh so special paleta sjenila – u par poteza napravila sam dramatični goth look na jednom oku i kričavo rozi blendano sa smeđim look na drugom oku. Koja navala adrenalina! Skidam cipele, jaknu, namignem goth okom sebi u ogledalu, pljesnem rukama, bacim se na pod i napravim PRVI SKLEK.  Uopće nije bilo teško! Ustanem, odem na pod blizu ogledala i pokušam još jednom gledajući svoju formu. Ain’t nobody can write down in a book what you worth čulo se iz knjige, a ja sam ponovno napravila sklek. Damn right! Pokušala sam napraviti još jedan tako da budu dva u nizu. Nisam uspjela, ali nema veze. Prvi sklek je tu! Nešto što nikad nisam mogla, sad mogu!

34_prvi_sklek

Planovi za sljedeću fazu: Svaki drugi dan po koliko sklekova mogu + ostatak na koljenima u tri serije (maksimalno 20 sklekova po seriji), sve dok ne uspijem napraviti 10 sklekova u prvoj seriji. Imam osjećaj da će mi za to trebati godinu dana, ali nigdje mi se ne žuri, prvi korak je napravljen. Bravo za mene!

4 thoughts on “Kako sam napravila prvi sklek

  1. Na stranu sto su me impresionirali crteži u postovima, smatram da imaš jako kvalitetan blog koji predstavlja pravo osvježenje u virtuelnom svijetu. Inače ne komentarišem postove, ali mislim da zasluzuješ pohvalu pa eto. Neovisno o tome da li ću komentarisati ili ne, znaj da ću svaki novi post rado pročitati. Sve najbolje u daljem radu 🙂

  2. Ahahahahahha umirem od smijeha!!! Nisam nikad vidjela goth oko kako namiguje i morat ću se tako našminkati samo da namignem!!! 😀
    I moram li reći, the power of makeup, stvarno daje samopouzdanje 😀 (ili kako kaže moj boyfriend, lažno samopouzdanje, ali što on zna!)
    Svaka čast, ja ne mogu napraviti muški pravi sklek, jadno radim i ženske sklekove, i mislim da ću pokušati, inspirirala si me 🙂

    • Sigurna sam da je nova sminka bila kljucna u tom prvom skleku! 🙂 Probaj, uspjet ces, samo nemoj se obeshrabriti ako ti se cini da se nista ne mijenja, nemoj odustati! Meni je bilo dana kad bi me bilo sram kako nis ne napredujem, a sad sam si sva važna 😀

Leave a Reply

