Misli za zamisliti se #6

You can pick your friends and you can pick your nose, but you can’t pick your friend’s nose
kopati_nos
Ovo sam čula na jednom brunchu prošli tjedan. Bila sam okružena prijateljima pa je buntovnici u meni odmah došlo da tutnem desni kažiprst u nosnicu osobe koji mi sjedi s lijeva. Nisam to napravila iz jednostavnog razloga da ne izgubim i to malo prijatelja što imam. Još uvijek mi nije jasno da li je to samo zabavna uzrečica ili su tu skrivene životne poruke kao: poštuj tuđu privatnost i slično.
You have to finish Friday strong! by Vic
finish_friday_strong_petak
Petak. Dan na poslu kad poslije 3 počnem pogledavati na sat i jednostavno mi se ne da. I tako ja jedan petak  visim u kuhinji na poslu, taman oko 3 kad dođe Vic. Vic je mladi dečko koji radi u prodaji, studira i još je sav u sportovima. You have to finish Friday strong! kaže on meni dok si radi čaj, sa smiješkom, sav pun energije. Vic je od sad moj petak-guru! Nema više blejanja u donji desni kut monitora, sad si petkom u 3 kuham kavu ili čaj i radišno dočekujem kraj radnog vremena (ili barem u budnom stanju).
Because you may be smart, but I’ve been smart longer

Iz knjige Looking for Alaska, od Johna Greena

Ovo si čuvam za kad imam djecu! Da, da! Ultimativno rješenje za male sveznalice.
Sleep in my eye
Oh, I have sleep in my eye kaže prijateljica dok si čačka po oku i izvadi krmelj. Kažem ja njoj da mi to zovemo krmelj. Naravno, toliko suglasnika je previše za jedno sjevernoameričko uho. Obje se nasmijemo. Dođem doma i guglam “sleep in my eye” i stvarno, to je “Eye Discharge”. Super mi je njihov naziv – zvuči kao nešto romantično sto Trnoružica ima u oku nakon dugog sna kad je kraljević poljupcem probudi.
krmelj_sleep_in_my_eye

 

6 thoughts on “Misli za zamisliti se #6

Leave a Reply

