10 razloga zašto je miš najbolji Božićni poklon

Moja veza s miševima započela je prije dosta godina kad sam radila kao zamjena u školi. Jedan sedmaš donio je miša u kutijici, i ja sam iskoristila svoj autoritet te mu rekla kako ne može držati tog miša za vrijeme nastave na svom stolu, nego da će biti na mom (jer je mišo preslatki i ja ga hoću!). Do kraja sata odluka je bila donesena: kupujem miša! Od tad, kroz moje ruke je prošlo puno mišeka (nemaju baš dugi život), i sad me uhvatila nostalgija za malim radoznalcima. Odlučila sam da za Božić želim miša. Točnije: dvije mišice. Da objasnim dečku svoju ideju sastavila sam popis od 10 razloga zašto je miš najbolji Božićni poklon.

mis_ljubimac_2

1. Jeftini su – puno radosti za malo novaca! Usporedbe radi Mario Kart WiiU igrica je 60$, miš je 6$, oboje traju (miš)/zanimljive su(igrica) kojih godinu-dvije.

2. Pametni su – Nije bez razloga da se tolika testiranja vrše na miševima. Kažu da su miševi i štakori jedini osim primata koji imaju metakognitivne sposobnosti: svjesni su što znaju, ali su i svjesni da nešto ne znaju. Osim toga, mišu i čovjeku treba jednako da memoriraju labirint.

3. Ne rade buku – oni su male šutljivice, a jedina buka je malo tapkanja i šuškanja po noći.

4. Radoznali su – prema studiji mišo-istraživača miševi trebaju zadovoljiti svoju znatiželju jednako kao što trebaju hranu i vodu. To je super jer koju god im glupost staviš u nastambu oni će je istražiti i igrati se s njom. Pravi raj za razne DIY dvorce i tunele.

5. Održavanje je jeftino – hrana, piljevina. Kupiš jednom i to je to.

6. Vole se družiti s ljudima – vole društvo, igre i ljude. Uvijek su spremni za akciju i nisu mrzovoljni kada ih se probudi. Ne grizu.

mis_ljubimac_1

7. Mogu naučiti trikove – ovo nekako spada u kategoriju pametni su, ali morala sam staviti posebno. Nijednog prošlog miša nisam probala naučiti neki trik, a otkad sam vidjela more Youtube videa gdje se miševi odazivaju na svoje ime ili rade neku fora stvar za nagradu, mislim da bih baš mogla i probati.

8. Ne žive dugo – to je tužno, ali kod mene je i plus. Teško bih se obvezala imati životinjicu 10 ili više godina kad ne znam kako i gdje me život nosi. Ovi mališani žive oko godinu i pol – dvije i sve što ja mogu napraviti je pružiti im veseli život.

9. Maleni su – što znači ne zauzimaju puno mjesta i mogu ih držati bilo gdje u bilo kojoj sobi.

10. Čisti su – opsjednuti su čistoćom i uljepšavanjem. I jako su slatki dok to rade.

I only hope that we don’t lose sight of one thing – that it was all started by a mouse. – Walt Disney

7 thoughts on “10 razloga zašto je miš najbolji Božićni poklon

  1. OK ako ti tu ne staviš slike svojih mišica kad ih dobiješ ja ću te prestati čitati!!! 😀
    Svi razlozi su odlični i mislim da dečko neće imati protuargumenata!!! Meni su miševi odmalena slatka bića i nisam ih se nikad bojala, a pošto sam na selu viđala sam ih i kad su male prozirne bebe zatvorenih očiju, i fascinantni su skroz. I slatki. I medeni. I mi še vi, mi še vi!!! Šteta što ne žive duže! Ja baš zato ne uzimam životinjice koje kratko žive jer se vežem za njih i onda prerano odu. U nebo. Jer je papa Franjo rekao da životinje idu u raj i to je živa istina jer raj bez životinja je pakao 😀

    • A morat cu ih staviti jer necu ni ja odoljeti da ih negdje ne ubacim! 😀 I slazem se da zivotinje idu u raj i mozda se sad moji prosli misevi igraju s tvojim zivotinjicama koje spavaju ispod onog stabla 😀

  2. Draga Mudrilice nisam dosada komentirala, ali vrijeme je da se to promijeni. Obozavam tvoje postove i uvijek me razvesele. 🙂 Neopisivo mi je drago sto postoji blog poput tvojega i sto sam bila te srece da ga otkrijem. Ne mogu ne primijetiti da imamo slicna razmisljanja, a sad kad sam procitala da si radila kao zamjena u skoli ne mogu odoljeti da te ne pitam, ako nije tajna, koje si struke? I sama sam u tom poslu pa me eto zanima. 🙂

    • Hvala ti Maja! 🙂 🙂 Ja sam zavrsila za ing (danas je to magistar) matematike i racunarstva na PMF-u ali sam odslusala i polu-polozila profesorski smjer tako da sam odmah nakon faksa radila kao zamjena za matematiku i informatiku 😉

      • A tako, mislila sam da si možda jezičar kao i ja, a kad ono, upravo suprotno. 🙂 U svakom slučaju dar za pisanje je itekako prisutan. 🙂

Leave a Reply

