6 mjeseci – 6 odluka

Mislim da moje stare novogodišnje odluke zaslužuju komentar. Je li što od njih ostalo? Idemo redom:

Siječanj – mjesec pospremanja. Hmh da. I dalje muku mučim s time. Stanje se tek mrvicu popravilo – svjesnija sam koliko sama stvaram nered. I jednom tjedno posložim onaj nesretni stolac pokraj kreveta.

Veljača – mjesec joge. A joj. Nisam jogu kako spada radila od tada – ali taj mjesec je ostavio jedan pozitivni trag. Skroz mi je utisnuto u sjećanje kako sam uživala i dobro se osjećala!

Ožujak – mjesec kuhanja. Taj mjesec je bio toliko loš da sam ga za kaznu produžila na dva, no urodilo je plodom. Jeee za mene – zagospodarila sam svojim ručkovima na poslu i skroz sam zadovoljna sama sa sobom. Ne jedem više smrznute užase i jedino kad kupujem ručak je Whopper Wednesday u Burger Kingu, ili Babu indijski takeout.

Travanj – mjesec vježbanja. Ne viđam se više s tetom Jillian ali bilo je dobro dok je trajalo. Sad mi je baš krivo – budem ju koji put odvježbala iz grižnje savjesti.

Svibanj – mjesec nekupovanja. Još uvijek uživam blagodati ovog mjeseca – kolekciju OPI lakova za nokte.

Ono što mi se od cijelog iskustva jako svidjelo je fokusiranje jedan mjesec na jednu stvar. Dajem si priliku da se nečemu posvetim bez ikakvih očekivanja i nerealnih zahtjeva. Ovo su moje odluke / eksperimenti za 2015.:

38_novogodisnje_odluke

  1. Siječanj – mjesec sirovog voća i povrća
  2. Veljača – mjesec šetnje
  3. Ožujak – mjesec limitiranih ekrana
  4. Travanj – mjesec suknji/haljina
  5. Svibanj – mjesec nekupovanja
  6. Lipanj – mjesec joge

Za početak mi je cilj izbjeći winter blues koji me ulovio prošle godine tako da ću u siječnju i veljači puno hodati i pojačati unos voća i povrća. U ožujku ću limitirati kliktanje i zurenje u razne ekrane. Nadam se da to neće uroditi dosadom i anksioznošću već vatrometom kreativnosti. U travnju nosim suknju ili haljinu svaki dan na posao. Svibanj posvećujem dobrom starom nekupovanju, a lipanj jogi. Nek mi je sa srećom!

4 thoughts on “6 mjeseci – 6 odluka

  1. Jako mi se sviđa travanj ali možda da ga prebaciš na neki topliji mjesec? Ne travanj, nego mjesec nošenja suknji/haljina 😀
    Ma dobra si, barem si donijela neke odluke i koliko toliko ih provela!
    I želim ti super uspješnu 2015-u i da nam donese puno tvojih novih postova i lingvističkih blaga s dalekog Sjevera 😀

    • Ma bit ce ok to sa suknjama u travnju – ionako ih uvijek nosim na hulahopke/najlonke 🙂 Hvala na lijepim zeljama – moj daleki Sjever (koji je doduse juznije od Zagreba) je pun lingvistickog blaga 😀

Leave a Reply

