Misli za zamisliti se #7

My dogs are barking
Nakon cjelodnevnog hodanja po One of a kind show-u stojim na tramvajskoj stanici i stane prijateljica na jednu nogu, drugu digne u zrak, počne vrtjeti gležnjem i kaže: My dogs are barking!
Psi mi laju. Jer zašto bi rekao: My feet are tired kad je ovo zabavnije. I ne samo to nego je i brand cipela Hush Puppies dobio ime kao odgovor na tu izreku. Cipele su im toliko udobne da tvoji psi neće lajati u njima. Nisam ni znala za to skriveno značenje kad sam kupila čizme te marke!

40_hush_puppies_dogs_barking

Over the shoulder boulder holder
Je grudnjak. Užas. Nikad neću upotrijebiti taj izraz. Zvuči mi kao nešto iz filma “Osveta šmokljana” iz 80ih.

To macgyver something
Trebali smo uslikati neki komplicirani proizvod na poslu i sva bezidejna pitam kolegu za pomoć. Ode on sa mnom u studio, uzme kutiju sa žicama, oprugama, polu-smećem i kaže: We’ll have to macgyver something. Naravno, pitam ja njega kako to on misli mkgajver? I evo, MacGyver je popularna serija iz 80ih gdje se radnja vrti oko istoimenog lika koji u službi borbe protiv kriminala koristi svoje znanje fizike i kemije. Opće mišljenje je da taj čovjek od komada žice, jajeta i kartona može napraviti funkcionalnog robota. U stvarnosti te serije on jednostavno koristi sve sto mu se nađe pri ruci kao niti jedan akcijski lik do sada: YouTube: MacGyver – Kitchen Chemistry
Mislim da bi moj tata jako volio tu seriju.
Inače, prvo sam mislila da oni koriste taj izraz za naš “iskemijati” ali kad sam jednom dečku rekla da ću macgyver something za ručak, lijepo me podučio da se to koristi samo ako ću od nekih materijala sklopiti nešto što će biti korisno za upotrebu. U mojoj glavi to dođe na isto jer ću ja iskombinirati namirnice za jesti, al nek mu bude!40_macgyver

10% is what happens to you, 90% is how you react to it
Ovo sam čula kad sam gledala utakmicu mojih Toronto Raptorsa. Da, da! I ne samo u košarkaškoj utakmici, nego i u životu. I ako promašim koš neću spuštene glave pobjeći da me nitko ne vidi i posvetiti se igranju Candy Crush Sage, nego ću stisnut zube, skočiti natrag u igru i dati sve od sebe.

7 thoughts on “Misli za zamisliti se #7

  1. Hahahha genijalno mi je ovo s my dogs are barking i Hush Puppies! Joj kak volim jezik i igre riječima! 😀
    Neeeeee, odgovorna sam za zarazu Candy Crush-om i zloupotrebu s tvoje strane 😀 😀 Nek ti uvijek bude super tih 90%! 🙂

  2. U prodavnici: dobar dan, imate li jedan over the shoulder boulder holder? Dok izgovorim, zaboravim šta sam htela da kupim.
    Inače, jedan moj drug iz osnovne govori My dogs are barking kad mu smrde noge: sorry ljudi, ne mogu se izuti, my dogs are barking, ako me razumete :O Razumemo, druže, razumemo. 😀

  3. na španjolskom se kaže ‘te cantan los pies’ ilitiga ‘noge ti pjevaju’ (smrde). doduše, i kod nas se zna reć da se nekome ‘čuju noge’

    super su mi ovi tvoji postovi, baš im se uvijek razveselim!

Leave a Reply

