Što ima novo s ormarom i miševima

Prvo da riješim pitanje ormara. Pri povratku s posla, netom nakon što sam napisala post o tome treba li mi veći ormar, zatekla me u sandučiću Ikeina reklama da su im PAX ormari na sniženju.
41_ikea
I da. Kupili smo jedan. Taman za zid nasuprot krevetu na kojem smo imali još neraspakirane kutije od selidbe. I sad nema kutija nego je tamo lijepi uski ormar s kliznim vratima. Ode sva mudrost u nepovrat kad ti dođe željeni predmet na sniženje! Bar sam presložila svu odjeću i donirala nešto majica, a i dečko i ja smo imali dvodnevni team building dok smo sastavljali taj komad. Jako smo dobro surađivali i samo smo jednom nešto krivo zašarafili što smo naravno skužili tek pri kraju pa smo dio morali u potpunosti rastaviti da bi ga sastavili kako spada.
U tim situacijama je jako bitno:
– govoriti u množini “Nismo vidjeli da šaraf ide zapravo u drugu rupu” umjesto “To si TI krivo zašarafio!”
– komentirati kako su uputstva zbunjujuća
– redovito hvaliti sve dobro obavljene korake

Idemo sad na moj Božićni poklon u obliku malih radoznalaca – miševa. U PetSmartu smo izabrali najaktivniju žuto bijelu mišicu i jednu smeđo bijelu koja se činila da “komunicira” s nama. Dečko je žutu nazvao Butterscotch, a dečkov sin je smeđu nazvao Chako. Ja sam se nadala da će se jedna zvati Misha, ali pretekli su me i nisam se ni snašla a već su nova imena sjela. Imamo ih taman mjesec dana i evo kako nam ide:
Jako su plašljive – tek sada bez straha uzimaju hranu iz moje ruke. Svakodnevno im posvećujem vrijeme i pomaka ima, ali nisu ni približno pitome kao moji prošli miševi.
“Čuju se” – kad kažem “čuju” želim reći da su prave piškilice i sve se to fino osjeti u zraku. Trebam im mijenjati i čistiti kavez češće nego očekivano.
Rade “popcorning” – iliti skaču kao da im netko daje elektrošokove kad su sretne/uzbuđene. Ovo ponašanje nikad prije nisam vidjela i kad je Chako prva počela čudno poskakivati ja sam se zabrinula za njeno mentalno zdravlje i pomislila da ima slom živaca. Odmah sam se drhtavim prstima sjurila na google i ispada da se mladi mišeki, zamorci i zečevi znaju tako ponašati. To pomahnitalo ponašanje izgleda stvarno zabrinjavajuće, ali kažu uzgajivači da je to normalno i čak znak da je životinjica vesela.

A evo i njih dvije!!
Butterscotch:
butterscotch_cropsmall

Chako:
chako_cropsmall

4 thoughts on “Što ima novo s ormarom i miševima

  1. ahahahhahaha, da, govoriti “mi” umjesto “ti” kad nešto pođe po krivu je jako dobra strategija koja se može primijeniti valjda na svako područje života 😀
    a mišeki su slatki ali nije slatko ovo s urinom!!! tako moj peso kojeg smo kastrirali još uvijek piški kao curica, dakle u čučnju, pa si popiša prsa i onda se tu i tamo osjeti taj krasan miris. Not impressed by that!

  2. Ovim postom sam se prisjetila svoj pokojnog 😦 zamorca kojeg sam zvala Gici ili Gica :-)..ona je isto znala skakati kao luda, a još k tome kad mi se veseli znala je skvičati kada uđem u sobu…sve to da privuče pozornost 🙂

Leave a Reply

