Ružičaste naočale i kako ih zadržati

Mislila sam ovaj post nazvati “Kako biti manje negativan” ali to zvuči pomalo negativno 🙂 .

Primijetila sam da ljudi s godinama postaju negativniji. Vole komentirati što ne valja. Ponedjeljak je užas. Vozači ne koriste žmigavce kod prestrojavanja, pješaci zure u mobitele i ne gledaju. Ljudi na poslu su preglasni, klijenti imaju nerealna očekivanja. Blagajnica u dućanu je spora, a kupci ne gledaju kuda guraju kolica. Ova poznata glumica je premršava i trebala bi pojesti cheeseburger, onaj bend radi sve pjesme po formuli i nema kreativnosti… Ponekad imam osjećaj da su negativni komentari sve što čujem tijekom dana. Nekad se negativne osobe skrivaju iza sarkazma, misle da su realistični i da svi koji nisu poput njih moraju biti praznoglavi i naivni. Meni ih se ne da slušati iz jednostavnog razloga: kvare mi raspoloženje.

43_ruzicaste_naocale

Više puta sam bila okarakterizirana da imam rose-coloured glasses i kako ih želim zadržati evo nekih savjeta samoj sebi:

  1. Budi svjesna svojih misli i komentara

I misli su stvar navike. Malo kritiziranja tu, malo okretanja očiju tamo i za par godina evo mene s negativnim pogledom na svijet.

  1. Ignoriraj zlobnike

Ovo se najviše odnosi na komentare iza brojnih članaka. Kad ih čitam ja se sva uzrujam i od toga ne nastane ništa pametno. Bolje da svoju energiju usmjerim u bilo što drugo npr u izgradnju tornja za miševe od rola wc papira. Miševi će biti euforični, a ja ću se osjećati kao uspješni arhitekt.

  1. Svijet ne treba tvoju kontrolu kvalitete

Kontrola kvalitete (Quality Assurance) je nešto što trebam ostaviti za projekte i programe na poslu. Kritičko gledanje i traženje mana svemu me sigurno neće napraviti sretnom i zadovoljnom osobom.

  1. Ne spuštaj druge

Kaže dečko neki dan kako Gwen Stefani dobro izgleda. Neki zlobni crv u meni mu odgovori: Sigurna sam da je imala plastične operacije. Zašto sam to rekla? Nemam pojma, ali baš nepotrebno jer je i meni Gwen cool i slažem se da dobro izgleda.

43_zlobni_crv

  1. Pohvali kad vidiš nešto dobro

Kolegica na poslu ima fora prsten, kava je baš posebno dobra danas, netko ti je pridržao vrata.. Osvijesti, reci, pohvali, nasmiješi se!

 

If you don’t have something positive to say, don’t say anything at all.

If you propose to speak, always ask yourself, is it true, is it necessary, is it kind.

You can’t litter negativity everywhere and then wonder why you’ve got a trashy life

11 thoughts on “Ružičaste naočale i kako ih zadržati

  1. Odličan post! Po prirodi sam realna, vidim stvari onakve kakve jesu, ne gledam svijet kroz ružičaste naočale. Nekada vidim i ono što drugi ne primijete: kolutanje očima, zloban smješak…a čemu sve to vodi? ničemu dobrom, u to sam sigurna. samo trošim svoju energiju na nepotrebne stvari.
    Nastojim se promijeniti, ne nervirati zbog gluposti, ali taj mali crv u meni uvijek prevlada!
    Kada vidim cool osobu, često pomislim: “Da mi je uzeti njenu glavu na par dana i odmoriti se od svega!”

  2. I put my pink glasses on and I’m happy… 🙂
    Ljudi koji ti komentiraju za roze cvike imaju valjda najcrnje moguće, da im ne prolazi ni sunce ni sreća kroz njih.. tko ih šiša 😀

  3. eee, da!
    baš neki dan, eto, obuzele me neke crne misli. došle od drugih ljudi…di su mi one žvakače od jagode da ih malo prožvačem?! i sjetim mladih dana 🙂

    skužila sam da mi negativnost rjeđe dođe od mene same, a više prijeđe (pređe??) na mene od drugih. npr neki dan poznanica u 2 h druženja nije rekla nijednu pozitivnu star, jer “sve je glupo i ne valja” 😀 a pošto je takva (i inače), moram je dozirati. a to me čini sve manje društvenom! i šta ću sad? sva sreća pa mi je dobro samoj sa sobom 😀 😉

    • Samo ti “doziraj” tu poznanicu! Kad je neka osoba stalno negativna, to me ili umori jer ju pokusavam razvedriti ili te loše misli pređu na mene. Na kraju sam ja sva jadna a ta osoba je i dalje negativna. Možda bi ta roza žvaka pomogla 😀 😀

  4. Ja se strašno trudim da ne kritikujem i mislim pozitivno, ali nekad je baš teško, posebno onih dana kad si umoran i ništa ti ne ide (tj. kad ti je najpotrebnija pozitiva). Ali uz malo vježbe, pređe u naviku ta pozitivnost 🙂

    Čitam danas na Psychology Today kako ne valja biti ni previše pozitivan, a to je ona priča o balansu iz prethodnih nekoliko postova 😀

    • Da, opet taj balans! 😀 Meni je najveci problem sto je vrlo lako odlutati na “tamnu stranu” a to ne zelim. Zato se moram malo podsjetiti svojih ruzicastih naocala 🙂

Leave a Reply

