Pitanja i odgovori – Liebster nagrada

Luka s bloga Luka’s Crazy Life/crazylittleteenager me nominirao za Liebster nagradu i postavio zanimljiva pitanja. Hvala ti Luka! Evo mojih odgovora:

44_Liebster_nagrada

1. Što ti se najviše sviđa na tvom blogu? Sviđaju mi se moji crteži jer nikad nisam znala crtati pa me veseli kako na kraju šašavo i neloše izgledaju.
2. Koji post bi htio/htjela objaviti na svome blogu, a još nisi? Bilo bi mi super da objavim post: Kako su se sve moje novogodišnje odluke zadržale u mom životu. A to se neće dogoditi.
3. Kojeg bih kućnog ljubimca htio/htjela posjedovati? Uvijek sam htjela psa, ali to mi je trenutno prevelika obaveza. Zato imam dvije mišice.
4. Koje gradove bi želio/la posjetiti? Moja najdraža prekooceanska destinacija je trenutno Zagreb!
5. Koja ti je omiljena marka preparativne kozmetike? Još sam u potrazi za omiljenom. Trenutno sam zadovoljna s CeraVe moisturizing lotionom kojeg koristim svakodnevno.
6. Što te tjera da postigneš nešto u životu? Bijeg od dosade. U smislu da mi je zanimljivije nešto raditi nego ne raditi ništa.
7. Što misliš o proizvodima koji su testirani na životinjama? Mislim da bi kozmetičke tvrtke trebale pronaći drugačiji način da osiguraju da njihov proizvod nije štetan.
8. Što bi želio napraviti u bliskoj budućnosti? Burek i sarmu. Oboje mi je nedostižno jer tu nema kora za kupiti, a i glavice kiselog kupusa je teško naći.
9. Koliko dugo se planiraš baviti bloganjem? Sve dok me veseli.
10. Imaš li neki predmet uz koji te nešto veže? Joj, jako se trudim ne vezivati za predmete. Mislim da sam najviše vezana za svoj laptop. 😀
11. Što misliš o muškarcima u beauty blogosferi? Da, da! Čim više – tim bolje!

Kako Liebster nagrada dugo kruži blogosferom i većina blogova koje pratim je već odgovarala na brojna pitanja ja neću nominirati nikoga konkretno. Moja pitanja upućena su svima kojima nedostaju spomenari (možete odgovoriti u komentarima ili na svom blogu):

1. Da imaš mišicu kao kućnog ljubimca kako bi se zvala?
2. Tko je tvoj omiljeni lik iz tvoje omiljene serije?
3. Koje navike bi se htjela/htio riješiti?
4. Čega bi htio/htjela imati više?
5. Voliš li više čokoladu ili čips?
6. Koji je zadnji blog koji si počela/počeo pratiti?
7. Okreni glavu ulijevo. Što vidiš?
8. Da ti netko da bon od 500$ u kojem bi ga dućanu potrošio/potrošila?
9. U tvom ormaru većina odjeće je koje boje?
10. Kada imaš loš dan što ga može popraviti?
11. Koja je zadnja pjesma koju si stavio/stavila na repeat?

5 thoughts on “Pitanja i odgovori – Liebster nagrada

  1. Joj spomenari…baš sam ih volila pa budem ovdje odgovorila na pitanja 🙂 Sviđa mi se tvoj odgovor na drugo pitanje, stvarno bi bilo fora uspjeti složiti takav post, ali ah te odluke…
    Pa evo i mene:

    1. na jednom snimanju sam imala 2 mišice koje smo zvali pixie i dixie pa vjerujem da bi to usvojila 🙂
    2.the Newsroom – Will McAvoy
    3. lijenosti, al brate ne ide pa ne ide.
    4. više živaca definitivno, ko tempirana bomba sam u zadnje vrijeme. a i kraj je mjeseca, a pare su se istrošile pa mi ni to ne bi loše došlo 🙂
    5. prvo čokolada pa onda čips, savršena slatko slana kombinacija 🙂
    6. već dugo pratim jedne te iste blogove tako da se stvarno ne sjećam tko je bio zadnji
    7. hrpe fotografija na zidu, rezervne baterije za fotoaparat i punjač
    8. pravac na ASOS
    9. crne, iako u zadnje vrijeme unosim sve više i više boje
    10. moj pas, Frida 🙂 i cheeseburger
    11. lorde – yellow flicker beat

    E sad idem natrag spremati sutrašnji ispit 🙂

    • Joj, bas sam te htjela nominirati ali sam vidjela da si vec imala takav post pa te nisam htjela zatrpavati 😀 😀 Bas mi je zabavno citati tvoje odgovore – idem sad malo pogledati sto ima na ASOS-u, zabiljeziti si Newsroom i poslusati Lorde – Yellow flicker beat 🙂 Sretno na ispitu!!

      • Nadam se da si pronašla štogod dobro na ASOS-u i da će ti se svidjeti Newsroom, ja sam uživala u svakoj epizodi :)) I hvala za ispit, sjajno je prošlo! 🙂

  2. I ja sam jako volila spomenare pa evo… 🙂 A od tvojih odgovora… 4 i 8!!!

    1. Mislim da bi bilo nemoguće imati mišicu a da me ne podsjeća na tebe tako da je konačan odgovor Nicks
    2. Dewey – uvijek bio i ostao
    3. Da svako malo provjeravam na mobitelu ima li šta novo (bilo vijesti, bilo igrice, uvijek nešto moram pogledati)
    4. Ormara, odnosno, kvadrata stana u koje bi stavila te ormare
    5. Čokoladu!
    6. Jedini blog koji stvarno pratim, redovito i jovo nanovo čitam je ovaj tako da – Mudrilica
    7. Bebu koja spava
    8. Angels never die
    9. 50 nijansi sive
    10. …dođem doma, a svi ukućani su super raspoloženi (K ne plače, L ne skače, a R je u elementu)
    11. Mislim da sam svega nekoliko puta u životu stavila neki pismu na repeat, a zadnja koje se sjećam (prije 4-5godina) bila je Daughter of darkness – Tom Jones

    Eto!

    • Dewey! 😀 Ormari! 😀 Beba koja spava! ❤ A provjeravanje mobitela – upravo mi slijedi mjesec limitiranih ekrana i vec me strah! Idem sad googlat Angels never die i tu pjesmu od Tom Jonesa 😉

Leave a Reply

