Veljača – mjesec šetnje

Šetnja u veljači je trebala biti dio obrane protiv zimske melankolije – da mi prorade sretni hormoni i da dobijem vitamina D.

Mjesec je zapravo započeo užasno. Dan prije, pogledala sam vremensku prognozu i evo što me dočekalo: Došao je polarni vortex! Za one koji ne znaju to je vrtlog zraka koji se odlučio strmoglaviti sa sjevernog pola ravno na Toronto (i još neke druge krajeve).

45_polar_vortex

Nisam se dala smesti i krenula sam u pohod. Odmah nakon prvog dana pojavila mi se crvena flekica na vrhu nosa. Ne znam je li to bila ozeblina, ali od tada sam hodala sa šalom preko nosa. Veći dio mojih šetnji bio je po mraku, a čak i kad bi bio po danu mislim da nije puno sunca doprlo do mene. Sa sunčanim naočalama (da me obrane od hladnog vjetra i zasljepljujućeg sunca koji se reflektira u snijegu ), šalom preko nosa, kapom i kapuljačom preko kape, imala sam možda nekoliko kvadratnih centimetara kože koji su trebali upijati sunce i opskrbiti me D vitaminom. Tako da s te strane – i nije bilo baš uspješno.

Negdje sredinom mjeseca vidjela sam na vijestima kako izloženost jako hladnom zraku može biti dobra za tebe. Naime, postoji nekakva mašina Kyrolife gdje te opuhnu s tekućim dušikom na -164C. Tvoje tijelo shvati da ćeš se smrznuti pa se uspaniči i počne sagorijevati kalorije, pumpati te adrenalinom i endorfinima. Nakon tri minute ti izađeš pomlađen, regeneriran, preporođen, nadahnut i lud od sreće. Kako je u mojoj šetnji ni pet ni šest nego -20ak svaki dan, ja sam se s pravom ponadala da je sve što znam o štetnom utjecaju hladnoće i vjetra pogrešno. Možda je izlaganje niskim temperaturama i vjetru eliksir mladosti! Moja nada je bila kratkog vijeka. Kemijskom čarolijom taj Kyrolife ti ne oštećuje kožu, dok su moje niske temperature popraćene vjetrom prave kožo-ubojice.

Idem sad zanemariti ozeblinu na nosu zbog koje sam pola mjeseca izgledala kao klaun i ostale jade te podijeliti radosti ovog mjeseca šetnje:

1. Funkcionira protiv bezvoljnosti
Bilo je bar 3-4 dana kad sam se vratila s posla totalno bezvoljna i u stanju da se samo želim izvaliti na kauč i ne mrdnuti se. Kako sam morala odraditi šetnju, tih dana bih je išla odmah obaviti tako da kad se vratim mogu u miru vegetirati. I onda, nekim čudom, nakon šetnje mi više nije bilo do ležanja već sam bila sva aktivna i puna ideja. Naravno, bilo je i dana kad ni šetnja nije pomogla.

2. Bila sam na korisna drugima
Dečkova mama treba nešto – nema problema, budem joj ja otišla kupiti i donijeti. Dečko je ostao bez Cheerios – ja ću ih kupiti pri povratku. Tko god što treba, ja ionako šećem pa mi je sve usput!

3. Bilo je i lijepih trenutaka
Slikanje mi je palo na pamet drugi dan šetnje. Svaki dan uslikala bih jednu sliku i time mi je cijeli proces bilo zanimljiviji (slikica je nešto manje nego dana jer bih ponekad zaboravila i fotić i mobitel). Osim toga, slušala sam Palomu Faith, a par puta sam čak i trčala (jer mi se trčalo i jer sam što prije htjela doći doma).

26 27

2 3

4 6

13 28

9 10

11 5

14 17

18 19

20 21

22 23

24 25

8

5 thoughts on “Veljača – mjesec šetnje

  1. Ajme slikice su fora, da barem mogu kliknuti na njih da ih uvećam!
    Prvi put čujem za tu mašinu i zgrožena sam 😀 I malčice zaintrigirana!
    Genijalna mi je ova sličica tebe kao profe geografije. Mislim da ti to nisam nikad prokomentirala ali baš su mi super te tvoje ilustracije kojima popratiš tekst. Ova mi je do sad najdraža jer vortex izgleda kao galaksija 😀
    I uvijek nešto novo naučima kod tebe!

Leave a Reply

