Misli za zamisliti se #8

Brother from another mother / Sister from another mister
47_brother_from_another_mother
Hi my brother from another mother! – tako se na mobitel javlja Dečko kad ga zove najbolji prijatelj. Ženska inačica je “Sister from another mister”. Ako bih pokušala smisliti hrvatsku verziju onda bi to bilo: Brater od druge mater i Sestrica od drugog oca. Užas – ne zvuči baš nešto pa sumnjam da će ući u upotrebu.

Hard work beats talent when talent doesn’t work hard
E sad ne znam jel ovo prvi rekao Kevin Durant ili netko drugi, ali jako mi se sviđa. Da konkretno treniram neki sport mislim da bih si to okačila na zid da mi bude prva stvar koju vidim kad se probudim. Yeah!
47_hard_work_beats_talent

The bear is out of the cave / I have to drop the kids off at the pool
Nije slučajnost da za ove izraze nisam nacrtala sličicu. Kad moraš obaviti veliku nuždu i želiš to podijeliti s drugima onda se možeš poslužiti i jednim od ova dva izraza. Čak je u nekom reality showu Jessica Simpson spomenula “dropping the kids off at the pool” svome mužeku. “Bear out of the cave” je bolji ako ti je hitno. Ja se držim dobrog starog: I need to go to the washroom.

The more you are involved in life, the more life will involve you
Da, da.. Ovo mi je došlo od šutljivog kolege koji je promatrao situaciju kad sam samoinicijativno timu u prodaji pokušala pomoći s nekim softverom. On je to zapazio, podijelio svoju mudrost s nama i nastavio raditi u tišini. Tako jednostavno, tako istinito i tako primjenjivo.
47_passion_party
Inspirirana time odlučila sam sljedeći vikend ne sjediti doma nego prihvatiti prijateljičin poziv na nekakvu koktel zabavu gdje ce mi Shelly, The Pleasure Diva davati “sexual and sensual tips and techniques”. U biti mi se to čini kao neki girly Zepter party gdje će se umjesto lonaca i madraca prodavati ulja za masažu i jestive gaćice. Bilo kako bilo, pozivnica kaže you will have a blast sipping cocktails, sharing laughs and “Ah Has”. A ha!

6 thoughts on “Misli za zamisliti se #8

  1. Girly Zepter party haha

    Neki dan sam gledala A most violent year, zapazila par zanimljivih izraza na engleskom i imala to “A ha” i sad shvatam zašto bilježiš ove stvarčice, stvarno je interesantno 🙂

Leave a Reply

