Jesam li ono što sam htjela biti kad odrastem?

Postoji neki društveni pritisak da moraš znati što želiš biti i čime se želiš baviti. Od malena te svi pitaju: Što želiš biti kad odrasteš? iako ni ne znaš kakva sve zanimanja postoje na ovom svijetu. Ja sam voljela životinje pa sam htjela biti veterinar.

48_veterinar

A voljela sam i objašnjavati stvari lutkama pa sam htjela biti učiteljica.
Onda sam gledala Pravdu za sve i Ally McBeal pa sam htjela biti odvjetnik.

48_odvjetnica

Nekim preokretom se tu našlo i zanimanje novinara, a ljubav prema stijenama i tektonskim pločama me zainteresirala i za geologa. Par mjeseci sam provela maštajući o Norveškoj i naftnim bušotinama.

48_geolog

Uvijek sam bila zainteresirana za svašta, ali se i nekako opirala prema posvećivanju jednom poslu, jednoj karijeri. Nažalost po mene, to je potpuno suprotno s onim što mi Forbes kaže: Do One Thing, Do it Well And You Will Make Money.

Bilo kako bilo, u cijeloj zbrci sam se odlučila odlučiti za ništa konkretno pa sam upisala PMF, da postanem inženjer matematike i informatike.

Odrastanjem sam konačno mogla utjecati na svoju sudbinu pa sam svoje prve novce, tamo krajem srednje škole, zaradila kao nogometni sudac. Idealan posao za buntovnika bez razloga u obliku krhke djevojke.

Kad su mi nogometna iskustva donijela previše divljaštva za moj ukus odlučila sam se okušati u svijetu mode. Nakon što sam nosila ni više ni manje nego 2 revije i upala u show Željku Malnaru zaključila sam da mi je sve to nepouzdano i da ću radije loviti studentske poslove po skladištima. Prijateljica i ja bi lijepile naljepnice ili prepakiravale proizvode u društvu nekih duhovitih “vječnih studenata”. Gdje ćeš bolje!

Par tjedana sam bila i čistačica u auto salonu gdje sam naučila da postoje 2 vrste ljudi na ovom svijetu: oni koji pozdravljaju čistačice i oni koji to ne čine. Jedno ljeto sam radila u dućanu s muškim košuljama i kravatama gdje sam pak naučila da će muški rod kupiti bilo što što im prodavačica predloži.

48_prodavacica

Kako su moji studentski dani završili prihvatila sam posao u školi jer mi je bila preko puta i jer nisam znala što bih radila “kao odrasla”. Onda sam pak radila u neprofitnoj organizaciji, pa FINI, pa se spakirala i otišla u Kanadu gdje sam odlučila raditi bilo što.

Pri dolasku sam se prijavila za perača suđa, na neki uredski posao i da volonterski promoviram eksperimentalno kazalište. Svugdje su me uzeli pa sam oprala jednu smjenu suđa, podijelila letke za kazalište i smjestila se na mom poslu. Posao se u potpunosti promijenio i od nekakvog rada u excelu, sada slikam u foto-studiju, radim u Photoshopu te pišem skripte i sudjelujem u developmentu.

48_danasTrenutno mi je dobro. I još uvijek ne znam što želim biti kad odrastem. I pomirila sam se s time.

Što ste htjeli biti kad odrastete?  Jeste li se našli?

12 thoughts on “Jesam li ono što sam htjela biti kad odrastem?

  1. Obozavam tvoj vrcavi smisao za humor. I ilustracije koje tekst prate 🙂 Da, uciteljica sam svakako htela biti. I advokat nakon tih serija. A oduvek sam volela biti i dancer nekog dobrog urban/streetstyle plesa. Samo, ovde kod nas je to do skoro bilo moguce samo uz Funky G, Djogani i ekipu, a to mi se nikako nije mililo. Obzirom da o tome jos uvek mastam, ko zna? Mozda postanem neka urbana dancy majka, kada mi ovo moje celjade malo poodraste, hehehe

  2. hehe, zanimljiv put 🙂

    bolje sam znala što želim biti kad sam bila mlađa. sad stvarno ne znam što želim biti. pustim rijeci života da me nosi, dokle god sam zadovoljna…
    prva je želja bila – trgovkinja! omiljena teta je bila, pa je to bila cool ideja.
    druga je želja bila – učiteljica. imala sam jednu koju sam obožavala, pa sam i sama htjela postati jednog dana.
    treća je bila – pedagog! jer 80% djece ovog svijeta treba preodgojiti.

    i eto, ništa na kraju od toga, sad sam u građevinskoj branši (jer nisam uspjela u pedagogiju :)), uredski posao, excel mi je najbolji prijatelj, word i dalje mrzim 😀

  3. Divim ti se na tom hrabrom potezu za Kanadu 🙂

    Ja sam htjela biti inspektor, nakon što bih odgledala akcijske krimiće. Ali me želja da postanem psiholog prati od kraja osnovne škole. Sad se evo tražim kao psiholog :D.

  4. Bome si skupila svakojaka iskustva po putu 🙂
    Ja sam oduvijek htjela raditi filmove i pričati priče, svu snagu sam uložila u to i nikad ni na trenutak nisam pomislila da bi radila išta drugo i eto me danas, radim ono što volim 🙂

  5. Ja sam htela biti adovkatica, naravno kao Ally. Onda sam gledala The X files, pa sam htela biti patolog. Upisala sam prava i videla da to nije za mene, pa sam prešla na književnost, ali zasigurno znam da neću raditi kao profesorka. A kad emigriram jednog lepog dana verujem da ću raditi šta stignem i, ko zna, možda baš u emigraciji shvatim šta želim da budem kad porastem! 😀

  6. Nabrzinu sam preletjela po tvojim postovima… al kunem ti se, za vecinu mi se cini kao da sam ih sama pisala 🙂 A za ovaj…. radila sam sve i svasta ali jos se trazim izgleda 🙂 A i dalje nemam pojma sto i zasto :O

Leave a Reply

