Ožujak – mjesec limitiranih ekrana

Kad sam osmislila svoje novogodišnje odluke odmah sam dobila strah od ove: Mjesec limitiranih ekrana/interneta.

Pravila su bila:
49-1

49-2

49-3

Evo nasumičnih doživljaja:

  • Na poslu imam neku naviku da dok čekam upload ili izvršavanje skripte u Photoshopu odem malo na internet, kliknem na par linkova. U ožujku sam umjesto toga gledala kroz prozor.
  • Kad sam bila sama kod kuće često bih spremala dečku ručak za na posao ili kuhala večeru za sljedeći dan. Mislim da je dečko u par navrata bio blizu da me zaprosi kakva sam dobra domaćica bila!
  • Odslušala sam audio knjige Gillian Flynn: Gone Girl i Amy Poehler: Yes Please
  • Naučila sam kartati Euchre. Kako se igra u parovima dečko i ja smo za vježbu igrali protiv samih sebe. Nekim čudom smo izgubili!
  • Pročitala sam knjige: Graeme Simsion: The Rosie Effect, Lisa Genova: Love Anthony, Helen Fielding: Bridget Jones – Mad About the Boy i Haruki Murakami: After Dark 
  • Uopće mi nisu nedostajali YouTube videi (o kojima sam inače polu ovisna).
  • Često sam išla u shopping: Nekad bi poslije posla otišla u Winners (veliki dućan s odjećom) i po tri sata isprobavala haljine i na kraju kupila čarape.
  • Niti jednom mi nije došlo da igram Candy Crush Sagu koju sam sad i maknula.
  • Baterija na mobitelu mi je trajala bar nekih 4-5 dana.
  • Imala sam više vremena za miševe pa sam počela učiti Chako da se okreće oko svoje osi kad joj kažem: Twist! Za sad nam ide tako-tako u smislu da se nekad počne sva vrtjeti čim me vidi u nadi da će dobiti sjemenku, a nekad ja vičem TWIST! TWIST! a ona me prvo blijedo gleda pa odustane od mene i počne se čistiti.
  • Prekršila sam pravila nekoliko puta: Jednom jer sam u dućanu htjela pogledati recenzije seruma za lice prije nego što ga kupim, i par puta sam pogledala vremensku prognozu.
  • Krajem veljače sam htjela početi koristiti Instagram, no umjesto toga sam počela pisati dnevnik. Prava suprotnost! (sad kako je ožujak završio – evo mene na Instagramu!)
  • Primijetila sam kako dečko (a i svi normalni ljudi) stalno prčka nešto po mobitelu.  To nisam toliko primjećivala prije jer sam umjesto promatranja njega i ja prčkala po svom mobitelu.

Zaključak:

Mislila sam da ću ovaj mjesec biti ili kreativna ili anksiozna, a na kraju je ispalo da sam čitala puno knjiga i bila dobra domaćica koja višak vremena provodi isprobavajući haljine.

Nije ni to loše!

12 thoughts on “Ožujak – mjesec limitiranih ekrana

  1. Super si ti to odradila, svaka čast!! 🙂
    Ja sam o mobitelu ovisna samo ako sam doma i ako mi je dosadno, onda visim na Instagramu dok me oči ne zabole 🙂

  2. Ja mislim da ne bih uspjela u tom naumu. Razmišljam u zadnje vrijeme kako sam postala ovisna o internetu i informacijama i Instagramu -.-. Malo me to plaši.

    Ali, opet, nije da si napravila neke drastične stvari dok si bila offline, pa kontam ne gubim ništa :D. (Iako mi u posljednje vrijeme baš baš fale knjige, ali za to nije kriv internet.)

    • Da, istina! Ja sam se nekako nadala da cu taj mjesec biti sva kreativna, a na kraju sam uglavnom citala knjige. Svejedno mi je bio zanimljiv eksperiment i kao nekakva detoksifikacija 🙂

  3. Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Bravo!!! Dobra si bila skroz 🙂
    Ja sam baš danas s mentorom raspravljala tko je sadašnji predsjednik HSS-a i nismo znali pa sam guglala. I onda sam poslije razmišljala kako su ljudi saznavali stvari prije interneta!!! Tako da ti još više skidam kapu jer internet je danas stvarno sastavni dio života.
    Usput, prestala sam i ja igrati Candy Crush 🙂

    • I btw, Amy Poehler ima knjigu?!?!??! Upravo sam usred gledanja Parks and Recreation i to od prve sezone, jer je serija završila i nema više, šmrc. Amy mi je genijalna! Moram pročitati/poslušati!

      • Bas to googlanje mi je mozda najvise i falilo – kad mi je odgovor na svako pitanje nadomak ruke, tesko je bilo strpiti se.. A sto se tice Amy stvarno preporucujem da poslusas audio knjigu jer je ona cita pa je na taj nacin dinamicnije i zabavnije.

  4. Ma samo da ti napisem da me baš razveselis sa svojim postovima i pisanjem!!!
    Procitala sam par postova unatrag i samo ću ti to napisati – da znas!!!

  5. Odlicna ideja, iako ja i nisam bas pretjerano na netu, jer ne mogu od djece 😀 ali volim odvojiti sebi sat vremena, a pogotovo kad naidjem na neke dobre blogove 🙂

Leave a Reply

