Povratak s godišnjeg – upute za preživljavanje

Nakon dva tjedna na godišnjem i života po srednjoeuropskom vremenu, evo mene natrag na -6 sati razlike. Sletjela sam navečer, kao zombi došla kući i probudila se gladna i vesela u 6 ujutro. Poslije obilnog doručka (koji mi inače nije uobičajen) sjela sam okružena neredom. Neredom uzrokovanim sinoćnoj potrazi za kutijicom za leće što je jako zabavan zadatak kad dođeš doma i samo želiš zaroniti u krevet, a onda te nešto tako  malo natjera da bjesomučno kopaš po torbama.

Dakle, nakon doručka, na brzinu sam si sastavila sljedeće upute za preživljavanje:

Smanji distrakcije

Pokušaj se oduprijeti nagonu da prva 3 dana provedeš zalijepljena za ekran i pročitaš sve vijesti, blogove i facebook statuse koje si propustila zbog blaženog nedostatka interneta na putovanju. Time ćeš imati vremena za sljedeće:

Raspakiraj se čim prije tim bolje

Polu razbacane stvari će mi samo stvarati dodatni stres. Oprana odjeća, kutija za leće na svom mjestu i život je opet lijep.

53-povratak_s_godisnjeg

Obavi opskrbu svježim namirnicama

Napuni frižider svježim voćem i povrćem tako da na provedeš prvi tjedan nakon povratka na kruhu s nutellom.

Organiziraj slike i napiši dnevnik putovanja

Otkad putujem s dečkom nakon povratka uvijek napišem mali dnevnik putovanja. Tijekom godine rado to čitamo i prisjećamo se zanimljivih trenutaka i pustolovina. Nekim čudom u tom dnevniku nam je jako važno što smo koji dan jeli.

Ključno je da taj dnevnik napišem čim prije – dok su nam uspomene još svježe.

Ne sanjari na poslu

Prođi kroz mailove, organiziraj prioritete, upoznaj se s novim projektima, a onda se posveti jednoj aktivnosti. I ne štedi na kavi.

Sjeti se stvari koje voliš

Malo me strah da nakon odmora – gdje sam bila stalno u pokretu,  ne upadnem u neku tugu i bezvoljnost.  Šetnje, brunch s prijateljima, omiljen indijski ručak na poslu trebali bi pomoći da se to ne dogodi.

Probaj uvrstiti stvari koje su ti se svidjele na godišnjem  u svakodnevni život

Na godišnjem sam se podsjetila da jako volim: fini čaj koji mi je mama svako jutro radila, druženja s prijateljima na kavama, šnicle u vinu i pomfrit za ručak kao što mi radi sestra,  izlete u prirodu… Sve te stvari i nije neki problem raditi i kad nisam na godišnjem!

 

“A traveller without observation is a bird without wings” Moslih Eddin Saadi

4 thoughts on “Povratak s godišnjeg – upute za preživljavanje

  1. Taman sam pojela nutellu s kruhom, osjećam se u najmanju ruku čudno sad haha Moram do dućana 🙂
    Odlične su ti ove upute, pogotovo mi se sviđa zadnja, to je nešto što definitivno vrijedi zapamtiti i isprobati. I thumbs up za dnevnik putovanja ❤

    • Ma super je nutella s kruhom! 🙂 Taj dnevnik putovanja mi uvijek bude polu tlaka napisati, a onda kad kasnije citamo i smijemo se vidim kako je tako nesto dobro 😉

Leave a Reply

