Otimačina firme ili Kako sam ostala bez posla

Baš je ovaj život nepredvidljiv. Jedan trenutak si miješaš kavu na poslu u 9.30 ujutro i diviš svojoj slatkoj šalici, a u drugom trenutku misliš da ti je u ured upala filmska ekipa koja snima kombinaciju filmova Umri muški/Men in black/The Wolf of Wall street.
54_1color

54_2_color

54_3

54_4color

54_5

To se sve dogodilo prošle srijede, tri dana nakon povratka s godišnjeg.  Zatvorila nas je velika kompanija koja je htjela naš softver, ali izgleda ne i nas. Danas, lagano oporavljena od šoka, u potrazi sam za poslom. I tko zna što me sutra čeka! Polu me strah, a polu se veselim novim opcijama i izazovima!

“The Only Thing That Is Constant Is Change”

21 thoughts on “Otimačina firme ili Kako sam ostala bez posla

  1. Uff koje sranje, stvarno mi je žao da je tako iz vedra neba to sve došlo, koji šok za organizam! Ali s pozitivne strane, tko zna koja sjajna prilika te čeka iz ugla, samo hrabro naprijed i ne daj se :))

  2. Ma, Kanada ce to sve srediti 🙂 dobro da se to ovde nije desilo. Ovde sigurno ne bi bilo ove poslednje slike, hehehe Dodji kod mene na EX Yu party malo da se oraspolozis!

  3. Draga Mudrilice, divim se tvojoj hrabrosti i humoru kojim opisuješ ovu tešku situaciju. Zadržala si tu pozitivnost i vedrinu koje bi mnogi od nas izgubili. Slažem se s Aleksandrom, vjerujem da ne trebaš brinuti i da ćeš ubrzo naći novi posao te potpisujem njene riječi: da, sva sreća da ti se ovo nije desilo kod nas u ex-Yu. Drži se i piši nam kako napreduje potraga za novim poslom. Držimo ti fige i želimo da nađeš posao u kojem ćeš uživati i više nego u starom. 🙂

  4. Sljedeći post će ziher biti o tome kako si našla posao snova i onda iza kak si postala milijunašica 😀
    Ovo je stvarno filmski scenarij! E, ono, živiš u filmu 😀
    Ilustracije su predobre i šalica je super hahahahhaa, i dobro da si uzela svoje biljke! I btw vidi se da nemaš posao, uspjela si napraviti više ilustracija nego inače hahahhaha 🙂
    (pa ti reci da nećeš imati o čemu pisati :))

  5. E sranje, baš sranje. I žao mi je što psujem, ali stvarno ne znam koju drugu reč da upotrebim. Držim fige da što kraće budeš nezaposlena! 🙂
    Ilustracije su super, naročito mi je fina ova poslednja. 🙂 ❤ :*

Leave a Reply

