Misli za zamisliti se #9

The Same is Lame

Zadnjih par tjedana dok doručkujem gledam The Voice sezonu 7 (ne znam jel bih preporučila jer je show rastegnut do beskraja) i tamo je jedan od mentora happy Pharrell Williams. On je velika mudrilica i u svakoj epizodi inspirira svoje pjevače, opće gledateljstvo i svemir. Ponekad su te rečenice podugačke pa između zalogaja zobene kaše i krckanja jabuke u ustima ja propustim dobar dio tih mudrosti.  Ne čudi da me je u srce dirnuo jednostavnim i kratkim: The same is lame. Kao veliki podupiratelj različitosti uspjela sam tu rečenicu iskoristiti u razgovoru pri svakom druženju kojem sam prisustvovala u zadnje vrijeme. Teško je naći kraću i bolju od ove!

55_pharell_the_same_is_lame

Teamwork makes the dream work

To si zalijepim na čelo svaki put kad treba složiti neki IKEA namještaj.

55_teamwork

Shiny object syndrome

Ovo me uhvati par puta tjedno, uglavnom oko 10 ujutro nakon kave. Problem je što taj sindrom predstavlja:  too many ideas and not enough focus. I ne samo da nemam dovoljno fokusa nego ni ustrajnosti, a svašta mi padne na pamet.  Mogla bih biti stilist za Forever21, pa napraviti fora aplikaciju za smartfon, uzgajati povrće na balkonu, naučiti jquery, osmisliti jelovnik za cijeli mjesec, pisati neki blog na engleskom, honorarno raditi kao statist u filmovima, izgraditi miševima labirint, biti board game entuzijast, probati line dancing.

Ali bolje i to nego moj Ništa mi se ne da sindrom koji isto voli par puta tjedno svratiti.

Every Tom, Dick and Harry

Ili u prijevodu: svaka šuša. Na primjer, Every Tom, Dick and Harry se bavi fotografijom ovih dana. Kako sam ja jako za uključivost svih rodova radije ću upotrebljavati: Every Tom, Dick and Sally. Ako ću ikada to reći. Nekako mi zvuči kao nešto is 80ih – baš kao i svaka šuša.

Samo za čitatelje mlađe od 5 godina koji pričaju Engleski: Kako nasamariti nekoga da kaže udearwear:

 – Jel mi možeš dodati papuču? It’s under there!

 – Under where?

 – Hahaha rekao si underwear!

Znam. Nije smiješno. Osim ako si mlađi od 5 godina.

55_underwear_under_where

4 thoughts on “Misli za zamisliti se #9

  1. Hahahahhahahahahahah under there 😀 Jep, moraš imati manje od 5 godina 😀
    OMG napokon znam kako se zove moj sindrom! Kod mene je: mogla bih promijeniti dizajn bloga, mogla bih snimati više videa, mogla bih napisati roman, mogla bih početi pisati dnevnik (opet), mogla bih updatetati životopis, mogla bih…

  2. Jaooooj, kako je moja Mogla bih lista podugacka otkad sam se porodila 😀 Kraja nema, a stavke sa liste jedva da se brisu. Ali, The Voice nekako uvek odgledam. Celu sezonu. Svaku. Volim ih. Talente, dobru i ukusnu salu izmedju clanova zirija. Pharell mi je inace savrsen muskarac, sa svim svojim cudnim odevni kombinacijama.

Leave a Reply

