Češkanje

Kako bih pronašla što bolji posao odlučila sam usvojiti nove vještine i posvetila sam se učenju. Učenju i češkanju.
ceskanje1

ceskanje2

ceskanje3

Sada mi je konačno jasno zašto mi je ten bio toliko dobar i tjeme zdravo kad sam prestala studirati i počela raditi!

Ja stvarno ne znam koji je to psihološki nagon koji tjera ljude na ovakva stanja. Netko dok uči grize nokte, netko kopa nos, cucla olovku, trlja oči, igra se s kosom, trese nogama, a netko valjda i mirno sjedi. Ja sam u ovih par tjedana zaključila da spadam u skupinu koja se češka. Najčešće po tjemenu, bradi i čelu.

Ima više teorija zašto se ljudi češkaju po glavi:  možda koristimo te radnje da se utješimo, vratimo vjeru u sebe i opustimo, ili tom fizičkom stimulacijom povećamo protok krvi, dižemo nivo energije i time se bolje fokusiramo.

Meni najdraža (doduše, jako sumnjiva) teorija kaže da nam je to urođena reakcija iz prahistorijskog doba. U ta davna vremena, kad bi pračovjek bio frustriran uzeo bi kamen i bacio ga. Navodno, dok učiš ili intenzivno razmišljaš doživljavaš nešto slično frustraciji pa digneš ruku, i kako nemaš kamen da ga baciš, ti se fino počešeš po glavi. Tu teoriju podupire što male bebe kad su ljute dignu ručicu – dakle to je nekakav instinkt.

Možda bih trebala otići učiti na plažu pa da bacim kamen svaki put kad mi se ruka približi glavi. Jedino se bojim da ne stvorim otok u jezeru Ontario od toliko bačenog kamenja.  Već vidim senzacionalističku priču za šeranje na facebooku: Otišla je učiti na obalu jezera. Nećete vjerovati što se dogodilo sljedeće!

10 thoughts on “Češkanje

Leave a Reply

