Lipanj – mjesec nekupovanja

Prema novogodišnjim odlukama svibanj je trebao biti mjesec nekupovanja, no kako sam uzela godišnji i otišla s dečkom u Hrvatsku na dva tjedna naravno da nije bilo riječi o nekupovanju. Naime, ja kad dođem se ponašam kao da nisam došla iz Toronta nego sišla s Olympus Mons planine na Marsu. Moram kupiti razne potrepštine: kumin u sjemenu, vatu, soft und sicher maramice iz dm-a, aceton, aro registratore iz metro-a, vrećice za zamrzavanje, mini tampone.. Još me moji dragi roditelji opskrbe bocama rakije i teglicama meda i spremna sam za povratak.  Kako me u povratku dočekalo zatvaranje firme, vrlo jednostavno je bilo zaključiti da će lipanj (i sve dok ne nađem posao) biti mjesec nekupovanja. U ovom izazovu pridružio mi se i dečko budući da smo, kako smo radili u istoj firmi, oboje ostali bez posla.

stednja

Već početkom mjeseca odluka o nekupovanju dovela je do jednog veselog obiteljskog okupljanja!

family_picnicSvi su bili tako veseli da su zaključili da će to od sad postati obiteljska tradicija.

Što se tiče šopingholičarske krize, nisam je uopće osjetila.  Za to su zaslužni:

Josipa GG
Netom prije povratka u Toronto, našla sam se s Josipom koja mi je poklonila nekoliko znalački odabranih stvarčica. Svaku sam se veselila isprobavati, kombinirati, koristiti.

Knjižnica
Ako te ikad uhvati nagon da želiš nešto pregledavati, birati i na kraju odnijeti kući – odi u knjižnicu! I još ako je kao ova moja gdje osim knjiga mogu posuditi filmove, serije i časopise – sreći nema kraja. Kad se kući vratim s punom vrećicom ulova, moja želja za kupovanjem je potpuno zadovoljena.

Dečkova (a izgleda i moja) prijateljica
Ne znam jel se itko sjeća prošlogodišnjeg mjeseca nekupovanja i kako mi je cura na poslu donijela pregršt OPI lakova. Krajem ovog mjeseca desilo se slično. Prijateljica me pozvala na neku promociju nakita i rekla da si slobodno nešto uzmem. Koliko? Pa sve što mi se svidi. Besplatno. Lijep dizajnerski (inače nerealno visokih cijena) nakit. Izabrala sam nekoliko pari naušnica, jednu narukvicu, par prstena i ogrlica. Bling – bling. Nevjerovatno. Ovo nekupovanje je opet urodilo neočekivanim radostima!!!

 

6 thoughts on “Lipanj – mjesec nekupovanja

  1. Omagad, davaj slike nakita! 😀
    Piknik je super stvar, ne sjećam se kad sam zadnji put bila na kakvom!
    Drago mi je što sam pomogla hihih :))) I ti si mene opskrbila ljetnim lakićima 🙂

  2. Svi mi koji želimo da vidimo nakit! 🙂 Na kraju je skroz super ispalo, naročito mi je super što se rodila jedna nova porodična tradicija!
    Inače, ja sam sebi zabranila kupovinu hrane i pića dok sam napolju, nema grickalica, čokoladica i ostalih gluposti, čisto da vidim koliko mogu da uštedim i bogami su to fini novci na mesečnom nivou, a i smršala sam. 🙂 Tako da sad gledam mogu li da prenesem to pravilo o nekupovini i na neku drugu sferu života, jest malo muka, ali čim sam uspela da preživim bez čokoladica, razradiću i ostalo. 🙂

    • Ta zabrana kupovanja vani je odlicna! Mene je uvijek najvise ljutilo kupovanje vode! Sad zato uvijek kad idem iz kuce imam kod sebe bocicu s vodom. Poceli me zvati vodonosa 🙂 😀

Leave a Reply

