Miševi i očekivanja

Očekivanja su čudna stvar i uglavnom su tu da te zeznu. Zeznu i pokvare dan. Kad god sam zbog nečega nezadovoljna, ako malo analiziram stvari i pročeprkam po svojim mislima, skoro uvijek ću tu naći nekakvo očekivanje. I onda u glavi ratujem sa stvarnosti kakvu sam očekivala, ali se eto nije dogodila. Pa sam tužna ili se ljutim i tražim krivca za sve. A krivac? Krivac je buba Očekivalica u mojoj glavi.

buba_ocekivalica

Moje dvije mišice su totalna suprotnost. Jako su plahe. E sad da li je to zbog toga što nisu bile jako mlade kad sam ih uzela, ili sam ih trebala više gnjaviti u početku – ne znam. Činjenica je da su plahe i da se ne daju maziti, češkati i dragati. U najboljem slučaju me malo pošnjofaju i onda brzo pobjegnu i sakriju se.

Bubi Očekivalici ovo nije nikako po volji. Jer čak ni stvarnost u kojoj imam dvije preslatke, znatiželjne, vesele mišice koje me toliko nasmijavaju, nije dovoljno dobra. Jer očekivala sam nešto drugačije!

Na taj način te očekivanja zeznu. Zamute ti pogled, ne vidiš što imaš pa ne možeš ni uživati u tome. Zapneš na ideji koja se nije ostvarila. Upadneš u vlastitu zamku.

buba_ocekivalica2

Stvarnost je da moje mišice ne bih mijenjala ni za najmaznije flafaste miševe na svijetu!

Kad se probudim, Butterscotch i Chako izvire iz svog gnijezda, počnu trčkarati okolo i čekaju da im iz ruke dam koju sjemenku. Tome se vesele iako imaju sjemenke u hrani koje su im uvijek dostupne. Dok Chako uzme sjemenku i ode sjesti u hranu da je pojede, Butterscotch je brže bolje sakrije i dođe po novu. Dok nisam shvatila da ih skriva mislila sam da jednostavno brže jede pa bih joj dala 5-6 sjemenki dok bi Chako za isto vrijeme dobila dvije. Nadmudrio me miš! I zato su mi super – nadmudre me, nasmiju, gledaju i njuškaju, vesele se uništavati građevine koje im radim, a ja se veselim njihovoj zvrkastoj prirodi.

Bez bube Očekivalice sve je bolje. Maštaj, veseli se, nadaj, ali šutni bubu Očekivalicu!

6 thoughts on “Miševi i očekivanja

  1. eee tako sam ja u jednom trenutku odlucila da kupim jeza! i zivela u ubedjenju da jezic cim dodje kod mene ima da bude relaksiran i moci cu da ga kupam i mazim bas kao na youtube snimcima….al corak! od svih tih mojih ocekivanja jez je jednog lepog suncanog popodneva pobegao u lepo zelenilo na oci babe i dede 🙂

  2. to je istina, očekivanja nas često spriječe da vidimo ljepotu sadašnjeg trenutka i zbog njih često propustimo nešto fantastično.

Leave a Reply

