Kako bi mi Excel Solver organizirao dan

Ja jako volim subotu ujutro. Tada sve hoću, sve mi se da, i često ne znam što bih prije od silnog elana. Zalijevanje biljaka – pa to mi je omiljeno! Pranje veša – kako je to super! Čitanje knjiga – nema bolje! Joga – savršeno! YouTube – oh svi moji krasni imaginarni prijatelji!!!

S druge strane postoje i neka čudna poslijepodneva kad se osjećam toliko mentalno iscrpljena (ili bolje rečeno: lijena) da mi je teško  čak i kliknuti na video na YouTube-u.  Sve mi je napor, ništa mi se ne da. Ne da mi se raditi nešto zanimljivo, ne da mi se raditi nešto dosadno, ne da mi se pomaknuti, a ni ostati na mjestu. Opća zombifikacija.

Većinu slobodnog vremena sam negdje između. Polu sam nadahnuta i energija mi je neloša. Malo zijevnem, pa poskočim, pa mi se nešto baš radi, pa se predomislim.

Kako posljednjih dana proučavam nekakve statističke analize podataka, za jednu vježbu trebala sam koristiti Excel Solver. Vježbu sam odradila, no zaintrigiralo me kako bi taj svemogući Solver učinio nešto za mene. Na primjer, organizirao vrijeme.

Uzela sam slučaj da imam 3 sata vremena (180 minuta) i da su aktivnosti kojima se želim baviti:

  • Gledanje YouTube-a
  • Vježbanje
  • Čitanje
  • Igranje Kuće (ja to tako zovem kad sparivam čarape, tuširam biljke i slično)

Za svaku aktivnost sam si navela koliko mi se lako natjerati da je radim i koliko sam sretna nakon što sam je napravila.

Koliko mi se lako natjerati

59_lako_small

Koliko sam sretna poslije

59_sretna_small

Postavila sam i brojna ograničenja jer npr. ne želim čitati manje od 20 minuta, ne mogu vježbati više od 45 minuta, a svakako mi se ne da igrati kuće predugo.  Solveru sam zadala da mi odredi koliko minuta moram raditi koju aktivnost da bih bila što sretnija. Klik sim, klik tam i evo rezultata!

U slučaju subote, kad mi se sve da, evo što Solver kaže:

59_puna_elana

Za normalan dan ovo je idealno:

59_normalna

Kad nastupi zombifikacija:

59_zombi

Taman kad sam htjela isprobati što mi Solver savjetuje, nenadana promjena plana! Večeras letim u Englesku biti konzultant za onu zločestu firmu koja je zatvorila malu firmu u kojoj sam ja radila. Tri tjedna u Sheffieldu! Vidjet ćemo kakve ću mudrosti tamo pokupiti!

6 thoughts on “Kako bi mi Excel Solver organizirao dan

  1. Ajme!!! Koji obrat situacije! Sretan put i sretno u Engleskoj i da barem snimaš vlogove pa da mogu klikati na tvoj kanal kad mi nastupi opća zombifikacija :))

Leave a Reply

