Greške na poslovnom putovanju

Evo me u Sheffieldu puna dva tjedna i u slučaju da opet imam mogućnost otići negdje poslovno na nekoliko tjedana na ovo trebam obratiti pažnju:

Preveliki obroci

Švedski stol (nemoj to zvati Swedish table kad si vani) iliti Buffet za doručak na prvi pogled zvuči dobro. Na drugi pogled i nije baš dobra ideja kad si naučena jesti zobenu kašu s jabukom a sad si odjednom natrpaš tanjur jajima, kobasicama, slaninom, grahom, pečenim krumpirima i gljivama. I to u 7 ujutro. Na posao bih došla spremna za siestu i s laganom mučninom. I još kad se oporavljaš od jet laga, stvarno nije zabavno. Mislim da je problem bio da sam prvih par noći sanjala jaja na oko i kobasice pa bih jedva dočekala utopiti se u masnoći ujutro.

60spavanje

Slično se događalo i za večeru kad bih prvo umakala puno šnitica kruha u maslinovo ulje (što mogu kad je svježi kruh tako fin), onda bih naručila nešto veliko (u nekom sumanutom strahu da ne ostanem gladna), a na kraju bih uzela i cheesecake za desert. Nakon toga bih se jedva dovukla do sobe, otkopčala hlače, izvalila na krevet i okrivila jetlag za umor.

Krajem prvog tjedna sam se malo opametila pa sad za doručak jedem tost sa sirom, neko slatko pecivo i voće, a za večeru umjesto deserta uzmem super food salatu. I dalje sam sita, razina energije mi je bolja i nema više vrtoglavice i mučnine uzrokovane viškom teške hrane.

Nikakva svakodnevna rutina

Za početak, taman sam trebala završiti moj mjesec joge, i iako je to moglo biti i 15 minuta vježbanja dnevno, ja sam fino prestala. Ponijela sam i zanimljivu knjigu ali je nisam čitala. Imala sam ideju za novi post za blog ali ga nisam napisala. Trebala sam odgovoriti na par mailova i naravno da nisam. Jedino što sam bila sposobna napraviti je ležati na krevetu u hotelskoj sobi ili hodati po vani. Malo je tu kriv taj jetlag, pa prethodno spomenuti preveliki obroci, a puno sam tu kriva ja. Istina je da svaki dan radim 8.30-5.30, ali opet se tu dosta vremena nađe kad bih baš mogla nešto bolje i pametnije raditi od beskonačnog skrolanja po Instagramu.

Mislim da sam se sad konačno malo prilagodila cijeloj dinamici pa bolje koristim vrijeme kad nisam na poslu. Evo, na primjer, danas ćemo dečko (oboje smo tu jer radimo za istu firmu) i ja poslije posla otići oprati veš haha. I što još? Poslije večere šetnja gradom uz sladoled. Brilliant!60setnja

6 thoughts on “Greške na poslovnom putovanju

Leave a Reply

