Što sam naučila u Engleskoj

24 dana u Engleskoj. Bezbroj prilika da budem smotana i da budem pametna. Evo što sam saznala o sebi i o Engleskoj:

– Otići ćeš na put dan nakon što napraviš nikad veću opskrbu svježeg voća i povrća
– Ne možeš se istovremeno pakirati i lakirati nokte #firstworldproblems
– Dobra stvar kad nemaš puno odjeće je da jednostavno spakiraš sve
– Kad stigneš u Englesku odjednom ne možeš započeti dan bez šalice dvije čaja
– Fora ti je što te predstavljaju kao da si iz Kanade, a ne Hrvatske
– Čaj na poslu je u kutiji na kojoj piše Tea. Nema tu kakav tea. Ja si mislim da je to uvijek ono što zovemo English breakfast tea
– Ljudi tu pozdravljaju s: Are you all right? na što prvo pomisliš da izgledaš bolesno i da nisi nanijela dovoljno rumenila. (Još uvijek ne znam kako da odgovorim. I‘m alright, are you alright? valjda.)
61_1
– Kriket je jako čudna igra u kojoj se ništa ne događa i koja zna trajati 5 dana
– Nakon tjedan dana zaključiš da nisi spakirala dovoljno ničega
– Grilled čuna je tuna
– Nakon ravno 6 dana dosadi ti hrana u hotelu i umjesto npr. bogatog buffet doručka želiš jesti bezokusnu zobenu kašu
– Često misliš na miševe i kućne biljke i sretna si što imaš prijatelje koji se brinu o njima
61_2
– Opel je Vauxhall, čips je crisps, a pomfrit je chips
– Nakon što platiš 5£ za pivu u Sheffieldu odjednom ti je 5$ za pivu u Torontu povoljno
– Mala djeca su smiješna kad pričaju engleskom naglaskom
– Iako živiš u hotelu i ne trebaš kuhati odjednom nemaš vremena za ništa
– Osjećaš nostalgiju za domom koji je po prvi put Toronto
– Teta u dućanu te pita da li si iz Amerike što te veseli jer imaš fobiju da još uvijek pričaš kao Goran Ivanišević
– Kad prelaziš cestu gledaš lijevo-desno-lijevo-desno-desno-lijevo-desno
– Svaki dan kad te ne zgazi auto je pobjeda
– Lays čips je tu Walkers, pakiranje je identično i proizvod je jednako slasno hrskav
– SVA vrata škripe i lupaju pri zatvaranju. Posebno ona pokraj tvoje sobe u 6 ujutro.
– Dobar dio drveća ima jako neprijateljsko lišće!
61_3
– Michael Jordan kriketa se zove Shane Warne i ako na sky-sports-u kojim slučajem nije kriket onda su dokumentarci o njemu
– Ako su ljudi u susjednoj sobi preglasni i ti zeliš spavati, samo staviš na kriket i odmah zaspeš
61_4
– Nakon 20 dana obožavaš hranu u hotelu i više nikad ne želiš jesti bezokusnu zobenu kašu
– Kad u maloj lokalnoj zalogajnici pitaš što je Chipbutty požališ što si pitala. To je naime sendvič u kojem umjesto majoneze imaš maslac, a umjesto šunke, sira i krastavaca imaš pomfrit. Još jednom: Unutar peciva debelo namazanog maslacem je pomfrit
– Dva tjedna kasnije na dečkov nagovor naručite Chipbutty za ručak i ako zanemariš što je i kako je, i nije tako loš

Idem sad na avion i doma! Tko zna hoće li me miševi prepoznati…

If you think adventure is dangerous, try routine. It is lethal.
Paulo Coelho

15 thoughts on “Što sam naučila u Engleskoj

  1. Kako je ovo jedan sladak post :D. Moj jako dobar prijatelj je Britanac, ali studira u Sarajevu, tako da mi je bilo baš milo čitati ove stvarčice :). I jedva čekam da se on vrati u London i da ga posjetim i otkrivam Englesku tako kao ti 🙂

  2. Ajme što sam se slatko nasmijala na ovaj post, totalno sam uživala i prisjetila se svog puta u Englesku i konstantne fobije od prelaska ceste haha 🙂
    A lakiranje noktiju bolje da ne spominjem…ja uvijek izaberem najgori mogući tajming.

  3. E pa bas je uzivanje bilo citati 🙂 to za prelazenje- kakav haos u glavi ti stvori, vise nemas pojma u kom pravcu gledas!! pogotovo kad ni ovako ne znam sta je levo a sta desno 😀 a za mazenje noktiju- jednom prilikom mi je jedna poznanica objasnjavala kako je neophodno da ostavis sebi 2 sata nakon mazanja da bi se lak dobro osusio. Eeejj, 2 sata!! Pa sestro slatka, meni je i 5 minuta mnogo!!

  4. Jako zanimljiv post 🙂 Pamtim ovo s prelaskom ceste za kada budem išla u Englesku. 🙂 A lakiranje noktiju jooj upravo sam krenula lakirati baš me zanima koliko će mi trebati da se posuše jer najčešće zaboravim kapnuti one super magične Essence kapljice koje ga posuše zbilja brzo. Baš bih probala Chipbutty, pokušavam zamisliti te okuse skupa 🙂

Leave a Reply

