Pitanja i odgovori – Sisterhood of the World Bloggers Award

Taman sam se nešto zamislila i doletio je ovaj tag.
62
Doletio je od Josipe GG koju pratim preko svih mogućih društvenih mreža pa mi njena nominacija nije promaknula. Stvar je jednostavna, a ovo su pravila:

1. Nabaciti lajk na blog koji vas je nominirao – nego što!
2. Staviti Award logo na blog – ne samo da sam stavila logo nego i poziram s njim!
3. Odgovoriti na postavljena pitanja – evo, idem!
4. Smisliti novih 10 pitanja – uf, može!
5. Nominirati 5 novih blogerica – a kako da ne!

Evo Josipinih pitanja i mojih odgovora:

1. Mane i prednosti bloganja?
Mana je kad te svrbe prsti, a ne znaš o čemu bi pisala. Ili kad te ne svrbe prsti, a imaš osjećaj da je vrijeme da napišeš post.
Najveća prednost bloga je nešto što uopće nisam očekivala. Poznanstva, prijateljstva, dragi ljudi s druge strane monitora. Svi ti ljudi sa svojim pričama, iskustvima, savjetima, koji možda i imaju svoj blog ili ih samo znam preko komentara. Oni koji možda ni ne komentiraju ali znam da su tu. I ja sam tu i svi smo nekako povezani.

2. Što misliš, koja je “oprema” najvažnija za kvalitetan blog? 3. Nadovezujući se na prijašnje pitanje, koje su to odlike kvalitetnog bloga po tvom mišljenju?
Ja ću ova dva pitanja jednim udarcem. Za kvalitetan blog su mi najvažniji dašak osobnosti i prepoznatljivost. Volim kad imam osjećaj da poznajem autora bloga i u tom slučaju ću od tog autora pročitati i članak “Kako otjerati krtice iz dvorišta” iako ne živim u kući, nemam dvorište i ne znam kad sam zadnji put vidjela krticu.

4. Koji je tvoj slatki grijeh što se tiče reality emisija?
Moj grijeh je America’s Next Top Model, gdje iznova svake godine gledam Tyru Banks kako govori da cool biti netipičan i da nije dobro ako izgledaš kao model za katalošku prodaju. Osim toga, da kad hodaš trebaš biti fierce, a na slikama moraš smize with your eyes.

5. Što misliš o držanju divljih životinja u zoološkim vrtovima?
A joj, ovo mi je jako teško odgovoriti. Obožavam životinje i mogla bih ih po cijele dane gledati. A opet, protiv sam zatočavanja životinja čisto za moju razonodu. Toronto Zoo ima programe spašavanja životinja (polarni medvjedići su ostali bez mame pa ih je Zoo udomio), radi na konzervaciji prirodnih staništa i slično. Tako da sam čak bila uzela godišnju kartu za Zoo. S druge strane, čula sam da Marineland na Niagara Falls ima premale bazene za neke životinje, pa ih nisam htjela posjetiti.

6. Jesi li u školi voljela nastavu povijesti, ili koje ti je omiljeno povijesno razdoblje?
Nastava povijesti mi je dosta ovisila o učitelju. U većini slučajeva mi je bila ok, a najdraže razdoblje mi je bilo od Kamenog doba pa do tamo negdje Grčko – perzijskih ratova haha.

7. Teddy ili Murki tim?
Moram reći Teddy samo zato što sam više dog person.

8. Najsexy dio muškog tijela?
Vilica/čeljust. Volim kad netko ima donji dio glave kao Batman.

9. Da se možeš vratiti u povijest čovječanstva, koji bi događaj izmijenila?
Uf! Naučila bih sve zločeste ljude meditaciji i dala im da igraju Warcraft (ili Starcraft ili bilo kakav craft) i da tako ispoljavaju svoju potrebu za osvajanjima.

10. Da kupiš kuću i pronađeš u njoj sakriveno blago, bi li ga zadržala za sebe ili prijavila slučaj vlastima?
Prijavila vlastima jer bih inače ružno sanjala.

Slijede moja pitanja:
1. Kava ili čaj?
2. Koji superheroj je najbolji?
3. Da trebaš osmisliti novi okus čipsa, koji bi to bio?
4. Da pišeš autobiografiju s kojom bi je rečenicom započela?
5. Koje 3 pjesme s naših prostora bi pustila jednom Kanađaninu?
6. Gdje ćeš za Novu godinu?
7. Koji si zadnji film gledala u kinu i kakav je bio?
8. Koja glumica bi glumila tebe u filmu o tebi?
9. Što jedeš za doručak?
10. Što je najmudrije što su ti roditelji rekli?

Cure blogerice koje tagiram (ima ih tu više od 5) su Grumpy Čke i Bibliovca cure.

Tko je raspoložen može mi odgovoriti u komentarima, i čisto za informaciju, dečku ću pustiti sve pjesme koje budete predložili pod broj 5 pa ću javiti koja mu je najbolje sjela!

2 thoughts on “Pitanja i odgovori – Sisterhood of the World Bloggers Award

  1. Vidiš vidiš, trebala bih početi gledati Top modela, osobito jer mi je bila super ona jedna sezona koja je bila kod nas! Dobro si se snašla s pitanjima, a sad me jako zanima kako izgleda tvoj dečko, točnije njegova čeljust, hehehheeh :)))

Leave a Reply

