Jednorog, zvijezda i ruža

Jučer sam se našla s prijateljicama na večeri u malom lokalnom meksičkom restoranu. Ashley, umjetnička duša koja radi kao dobavljač umjetnina i dekora za hotele, pokazala nam je svoju novu tetovažu. Crni trokut na zapešću kao simbol ravnoteže. Nakon mojih Uuuuu i Aaaaaa ispostavilo se da svaka od njih ima dvije – tri tetovaže.
63a
Ja, tetovažno entuzijastična iako još neispisanog tijela, sam se jako zainteresirala za gdje što tko ima. Ashley je ispričala priče o svojim tetovažama (pero na rebrima i nježno/snažni cvjetići na leđima), Mandy spomenula svoje dvije (keltski i škotski simboli) koje voli i treću koja je u procesu uklanjanja (neki simbol koji “ne liči na ništa”).

Na red je došla i Nicole, presimpatična cura podrijetlom iz francuskog dijela provincije Otok Princa Edwarda. Ona si je kad je imala 18 godina na donjem dijelu leđa dala istetovirati sličicu na kojoj su jednorog, zvijezda i ruža. Duboko sam udahnula i oči su mi zasuzile od bujice smijeha koju sam odlučila za svaki slučaj prigušiti. U glavi mi je tutnjalo: Unicorn, zvijezda i ruža! Hahahahahha. Da li se ova Nicole šali ili je uzela LSD kad je bila mlada i otišla si istetovirati prvu halucinaciju.
Ono što sam u Torontu naučila je da kad sam u društvenoj situaciji i čujem nešto što mi je jako čudno, da prvo pričekam reakciju drugih ljudi. To me već toliko puta spasilo od neprimjerene reakcije. Zna se dogoditi da krivo čujem pa mi je smiješno nešto što ne bi trebalo biti ili da kažem A joj i namrštim se za neku sretnu vijest.

Uspjela sam se suzdržati od vriska i upiranja prstom prema Nicole. Samo sam se nasmiješila a Mandy je uskočila pitanjem: Ima li neka priča u pozadini?

63unicorn

Jednorog predstavlja čaroliju, nešto neopipljivo, nešto u što vjeruješ ili ne vjeruješ. Nešto u što ja vjerujem, a ne može se dokazati je na primjer ljubav ili vječna povezanost.

63star

Zvijezda predstavlja nešto čemu težiš, osobne ciljeve. Možda završiti fakultet i naći posao koji te ispunjava, ili otrčati maraton.

63rose

Ruža je simbol ljepote koja je tu, opipljiva. Koju vidimo, kojoj se možemo diviti i koju ne smijemo uzeti zdravo za gotovo.

Kako je Nicole pričala, ja sam sanjarila o stvarima koje je opisivala. I nije mi bilo do histeričnog smijanja nego sam samo tiho upijala njene misli u pozadini te tetovaže.
Nicole i njen jednorog, zvijezda i ruža meni pričaju jednu predivnu priču o umjetnosti života.

4 thoughts on “Jednorog, zvijezda i ruža

  1. Kako sladak post, naravno s poukom na kraju 🙂 (možda jednog dana osvane i knjiga Mudrilice?)
    I ja sanjarim o tetovaži ali ne bilo kakvoj, nego nekoj koja bi imala priču, kao što ima jednorog, ruža i zvijezda. Nemam još ideju pa će tetovaža pričekati. Nadam se da neću voditi dosadan život i da ću se jednog dana tetovirati. Ja bih neku malu i slatku 🙂

  2. Sviđa mi se kako se prilagođavaš drugačijem mentalitetu, dobra lekcija za budućnost :D.

    Baš lijepa priča iza tetovaže. Meni, iskreno, tetovaže poput trokutova i pera i cvijeća nisu ništa originalno, posebno u posljednje vrijeme kad su pera(d) i ti geometrijski oblici preplavili hipstersku populaciju. Tetovaža i treba da priča tako lijepu priču na jednostavan način.

    Ja sam planirala istetovirati jedan francuski stih jednog francuskog pjesnika kome sam prvi dan u Parizu otišla na grob i umalo se rasplakala ako me primi faks u Francuskoj, ali trenutno nemam vremena, pa sam se dogovorila s momkom prijateljicinim koji radi tetovaže da to napravimo kad se vratim s proputovanja :D.

    • 🙂 Bas mi se posebna cini ta ideja za stih. Slicno kao s tvojom Francuskom i mene je drzala ideja da istetoviram malen javorov list jer sam jako htjela ostati u Kanadi. Na kraju sam uspjela ostati ali jos nista od lista :/

Leave a Reply

