Snaga volje i jesu li tajice hlače

Zaputila sam se u knjižnicu da učim, i kad sam stigla smjestila sam se nasuprot police sa časopisima. Imaju sve – od Cosmopolitana i Martha Stewart Living preko New York Timesa i National Geographica do Runner’s magazina. Naravno da se nisam suzdržala, listanje časopisa je tako dobra razbibriga. Kako bih opravdala svoje neučenje odlučila sam posegnuti za nečim pametnim: časopisom Entrepreneur (Poduzetnik) i O-magazine (jer je Oprah uvijek sva pametna).

64-entrepreneur

Snaga volje – tajno oružje uspješnih! A joj. Pogodili su me u pravom trenutku kad sam tako očito pokleknula u odluci da provedem poslijepodne učeći. No šteta je učinjena, pa idemo vidjeti što ima s tom snagom volje. Za početak, kaže, ljudski mozak je programiran da uvijek odabere opciju koja iziskuje manje truda. Nešto što je lakše i brže. Liniju manjeg otpora. I voli trenutačnu nagradu. Pravi ljenjivac, mislim si ja. Zato je tako zabavno satima igrati igricu gdje svakim dobrim potezom dobivaš novčiće. S druge strane, kad god trebam učiti moram si prvo izvrtjeti motivacijski govor u glavi. Imam dojam da je ključ svega upravo ta unutarnja motivacija. No, izgleda da snaga volje izmori ljude. Na primjer, ako si imao težak dan na poslu veća je vjerojatnost da ćeš pokleknuti navečer i naručiti pizzu iako si planirao trčati i jesti mahune. Način da se tome odupreš je da ne analiziraš previše samog sebe već da samo guraš dalje.

Kažu još pametni ljudi u časopisu (zaista i jesu pametni, jedan je Nobelovac) da je snaga volje kao mišić. Možeš je trenirati i svaki put kad se poguraš, kad ustraješ, sljedeći put ti je lakše.

Sva motivirana, posegnula sam za knjigom iz koje sam trebala učiti. Da bar! Posegnula sam za O-magazinom.

64-oprah

Prelistala sam ga dva puta u potrazi za životnim mudrostima. Iako je na naslovnici Oprah kako slika selfi, našlo ih se par. Kaže Dwayne Johnson – The Rock da je najbolji savjet koji je ikad dobio: Dobro je biti važan, ali je još važnije biti dobar. Slažem se, Dwayne.

Adam, urednik modnog dijela nam poručuje: Tajice nisu hlače!

Neka čitateljica je pitala da li će se razboljeti ako poljubi svog psa. Ako ikoga zanima, sve je ok ako nemaš otvorenih rana. Ja nemam psa, imam miševe, i ne ljubim ih iako mi dođe. Ono što volim je puhati u njih i gledati kako rade smiješne face.

I za kraj, nije pristojno ponijeti selfi stik na pogreb – kaže savjetnica za bonton.

Idem sad učiti, a kad se umorim, otići ću kući, puhnut ću u miševe, malo se nasmijati i nastaviti!

12 thoughts on “Snaga volje i jesu li tajice hlače

  1. Slažem se s ovim modnim urednikom da tajice nisu hlače 😀
    Meni je motivacija kod učenja bila: učiti sat vremena, a onda epizoda, dvije, tri neke serije (najčešće sezona bila pogledala u istom danu :D). Ti uči sat vremena pa pročitaj jedan, dva, tri časopisa (dok ne pročitaš sve s jedne police u istom danu haha) 😉

  2. Slažem se da tajice nisu hlače. To bi trebalo prikačiti uz tajice pa da cure odmah vide prilikom kupovine. 😀
    Selfie stick i pogreb? Ha? 😀
    Ja ljubim svog psa, ne mogu mu odoljeti i baš me briga. Naravno, on se otima, ali što mu ja mogu, nema izbora. 😀

Leave a Reply

