Stvarnost vs. TV: Traženje posla

Znaš onu scenu iz filma iz 80-ih ili 90-ih. Glavna glumica odluči da treba uzeti stvar u svoje ruke i pronaći posao. Uz neku inspirirajuću muziku posegne za novinama i uzme crveni flomaster. Otvori oglase i zaokruži poslove koji joj se sviđaju. U sljedećoj sceni stavlja crveni ruž, oblači ogromni baloner s jastučićima na ramenima i odlazi na intervju. Ako je u pitanju komedija, usput upadne u neke smiješne situacije, ali na kraju dobiva posao.

U mom traženju posla jedina sličnost je što tu i tamo upadnem u smiješne situacije.

65-3color

Od malena mi se činilo da je traženje posla tako uzbudljivo. Jedva sam čekala kad ću biti odrasla i flomasterom zaokruživati oglase! No, kao i brojne druge stvari, ni traženje posla nije što je nekad (na TV-u) bilo.
Svakodnevno preko raznih web stranica pretražujem poslove. Ima ih stotine, tisuće, pa preko ključnih riječi pokušavam naći nešto na što bih se mogla prijaviti.

65-2color

Pronalazim jedan obećavajući: Junior Poslovni Analitičar! Zvuči dobro. Potrebno iskustvo: 10 godina naprednog korištenja softvera koji je nastao 2011., 3 godine medicinskih istraživanja i 4 godine upravljanja investicijskim fondovima. Bonus ako tečno govoriš Mandarin ili Cantonese. Za prijavu nemoj poslati dosadan životopis, budi kreativan i zadivi ih. Uf! Da li da ih uopće pokušam zadiviti mojim hrvatsko-srpsko-bosanskim, i s kojom pjesmicom na slovenskom (Moj očka ma konjička dva)?

Nakon brojnih poslanih životopisa i prijava konačno dobivam odgovore. Većina mi kaže da sam super, ali da će uzeti nekog drugog i hajmo se povezati na Linkedin-u. Dođe i par poziva za telefonski razgovor. Odlično!

Telefonski intervjui izgledaju ovako: prvo pričaš o sebi, a onda te pitaju da pričaš o njima: što znaš o firmi, čime se bavi, a neki su me čak i pitali koje bi im savjete dala da poboljšaju prodaju. Prošli tjedan sam pak bila u skroz drugačijoj situaciji jer je moj sugovornik puno pričao, malo me tu i tamo nešto priupitao i onda dalje čakulao o svojim dogodovštinama. Veza je bila loša, nisam ga ni puno razumjela, samo sam pratila kad se počne smijati da se i ja smijem natrag. Jučer mi je javio da je bilo Great talking to me i da dođem osobno na intervju. Vidjet ćemo što će od toga biti.

Danas sam imala intervju u velikoj firmi u kojoj bih baš htjela raditi. Obukla sam suknju, košulju, vestu, naravno uz crne najlonke i cipele. Došla sam 15 minuta ranije, najavila sa i sjela u fotelju. Torbica na ramenu, bilježnica i životopis na koljenima. Vidim, prilazi žena koja će me intervjuirati. Nabacim osmjeh, pripremim ruku za čvrst stisak i krenem ustajati. Zapnem.

65-2color

Spiralna metalna žica/uvez od bilježnice se zakačio za moju najlonku na koljenu! Jedna ruka vuče bilježnicu koja poteže najlonku, druga je spremna za rukovanje. Moj osmjeh je i dalje tu, oslobodim najlonku, i predstavim se. Ako i ne dobijem posao, bar i ona i ja imamo smiješnu priču za ispričati!

12 thoughts on “Stvarnost vs. TV: Traženje posla

  1. Cing cingel cing cingel, cing cing 🙂 Ma ja sam sigurna da ces dobiti bas taj posao posle gafa sa najlonkama. Ima li iceg lepseg nego da ti prvi susret sa koleginicom zapocne smehom? Ja bih barem tako razmisljala…

  2. hahha odličan post, baš me nasmijalo ovo s najlonkama pa sretno s tim poslom ima da te zaposle samo zbog tog 😀
    ako te što tješi na jednom razgovoru sam dobila za “zadaću” napisati sastavak kako se ja uklapam u politiku kvalitete u toj firmi, odustala sam od tog posla jer preko cijelog vikenda nisam ništa smisla :/ (inače prvostupnica sam elektrotehnike da ne bi bilo da tražim nešto vezano uz novinarstvo, hrvatski ili već neko pisanje)

  3. Držim fige! 🙂 Ja se tek trebam upustiti u potragu. Jučer sam se htjela prijaviti za jedan posao i onda skužim da nemam nijednu pristojnu fotku koju bih slala uz Cv tako da prvo moram obaviti fotkanje. Argh! 😀

Leave a Reply

