Darivanje

Spomenula sam u prošlom postu da sam sretna i da s drugim želim dijelit sreću svu pa sam se tako odlučila na malo darivanje. Odlučila sam počastiti sebe i nekog od mojih veselih pratitelja. Dakle, kupila sam dva parfema: Taylor Swift Incredible Things (Eau de Parfum 50ml) i Lady Gaga Fame Black Fluid (Eau de Parfum 30ml). Dobitnik će dobiti jedan, a drugi ostaje meni 😀 U darivanju mogu sudjelovati svi koji prate Mudrilicu na Bloglovinu, WordPressu, preko emaila ili na Facebooku.

68-1

Kako sudjelovati – Pravila

1. Ako me pratiš na Facebooku samo ostavi kometnar ispod objave o darivanju i napiši koji bi parfem htjela dobiti
2. Ako me pratiš preko bilo čega drugog, samo mi napiši tu u komentar ispod posta koji bi parfem htjela
3. Nemoj ostaviti komentar i na blogu i na Facebooku. Jedna osoba – jedna prijava.
4. Komentare – Prijave primam do petka 30.10., u ponoć po srednjoeuropskom vremenu, a dobitnika objavljujem u subotu 31.10. pomoću Random.org
5. Igrati mogu svi, gdje god tko živi. Parfem šaljem poštom.
6. Sretno svima!

Edit: 31.10. Izvukla sam dobitnicu – Herborena! Hvala svima što su sudjelovali, a Herboreni (koja je ostavila komentar na blogu) se javljam na mail. Dečko je pod budnim okom pratio izvlačenje na Random.org i jedino što je komentirao je da su mu sva prijavljena ženska imena baš lijepa. Kako ti Kanađani uvijek kažu nešto lijepo! 😀

7 thoughts on “Darivanje

  1. Bravo za posao 🙂 . Nadam se da ce ti tamo biti super i da ce biti sve sto ocekujes od njega. Od ova dva parfema nekako me vise privlaci Taylor Swift Incredible Things. Pratim te preko bloglovina.

Leave a Reply

