Kako pronaći prijatelje – dio 2

71-2

Sjedim za stolom na poslu. Prilazi mi Sharmily jer ima pitanja vezana za analizu na kojoj radimo.

Ajme, preslatko! (zapravo je rekla Wow, this is so cute!)  Odakle ti ta drvena daščica? kaže ona i pokaže na drveni podmetač na kojem držim šalicu i bočicu za vodu.

Dobila sam je od prijateljica za rođendan – kažem ja i nešto me štrecne oko srca. Othrvam se čudnom naletu osjećaja i pozabavim se poslovnom analizom.

Kad je Sharmily otišla, pogledala sam daščicu i sva se raznježila. Pa da. Ove cure s kojima se već par godine nalazim i koje sam nacrtala u postu Kako pronaći prijatelje su sad moje prijateljice!! Tri! I stvarne su! Vole meksičku hranu i eggs&bacon bruncheve. I ponekad imaju loše dane, stresne poslove i partnerske nedoumice.

71-1

Prije koji mjesec smo otišle na produženi vikend u New York odakle mi je jedna od dražih uspomena jutra u pidžamama. S kavom u ruci i sanjivim pogledom na Brooklyn, naši razgovori bi u početku bili tihi.  Kako bi se spremale i pod utjecajem kave i potencijala dana koji je pred nama, bile smo sve glasnije. Prijateljice.

Većina ljudi koja preko tražilice dođe na ovaj blog je tražila “Kako pronaći prijatelje”. I koliko god sam sretna jer su u svom traženju posjetili moj post, toliko mi je ta činjenica tužna. Dođe mi da pošaljem virtualni zagrljaj svakom tko sjedi negdje usamljen i želi prijatelja te pita Google za pomoć.

71-3

4 thoughts on “Kako pronaći prijatelje – dio 2

Leave a Reply

