Kako mi je skrolanje skoro ukralo božićni ugođaj

Subota ujutro. Istovremeno dok otvaram oči posežem za mobitelom. 7.30 je.

Skrolnem aplikacije i otvaram facebook. Ekran me zaslijepi pa žmirkam. George Takei mi pokazuje koje su neočekivane odgovore studenti imali na ispitima. Da vidimo. Neki su baš smiješni. Vraćam se na facebook. Političke vijesti sim, Trump tam, zločesta mačka, blesavi pas, netko share-a sliku od prije 5 godina, buzzfeed članak o 10 ljudi koji su dobili otkaz prvog radnog dana – moramo to pogledati, a i video nekakvog fensi recepta koji glumi da je jednostavan. 8.30 je i sad mi se već stvarno piški pa se dižem iz kreveta.

72_2

Nakon doručka odlučimo raditi ukrase za stan i bor. Oboje se uhvatimo mobitela i searchamo diy ukrase. Nakon sat vremena nekim čudom sam opet na facebooku i čitam komentare ispod video sažetka jučerašnje utakmice Raptorsa koju sam gledala. Dečko mi pokazuje neku rokersku obradu pjesme Hello, ja njemu psa koji promaši frizbi i napravi salto. Vrijeme je za ručak. Zaboravili smo na ukrase.

Poslijepodne idemo u opskrbu, radimo večeru, i odlučimo gledati božićni film. Jedan dio je malo spor pa bacim oko na mobitel. Dečko isto poseže za svojim – samo provjeravamo nešto važno (doduše, nemamo pojma što). Idemo spavati i dok čekamo jedan drugog u krevetu malo skrolamo po mobitelima. Dođe mi misao o ukrasima za bor ali ju brzo zamjeni neki slatki video s bebom koja se smije.

72_1

U nedjelju sam nazvala mamu i kad me pitala sto smo u subotu radili – nisam se mogla sjetiti!

Baš lijepo.

Mi ljudi smo napravljeni da smo malo lijeni i to je super i jako bitno za napredak. Nažalost ja s mojim skrolanjem ne vidim da napredujem u ikakvom smislu. Stan još uvijek vapi za ukrasima, nikako nemam vremena poslati prijateljici mail, zaboravljam stvari koje trebam napraviti.

Što ne želim:

  • Da mi zbog elektroničkog svijeta ovaj stvarni djeluje manje zanimljiv
  • Da mi se ne da. Da mi se ne da napraviti šnicle i krumpir salatu jer mi za to treba 2 sata pa radije nešto žbrcnem i imam više vremena za – ništa posebno.
  • Da nemam vremena prijateljici poslati mail
  • Da zadnja stvar navečer i prva ujutro što vidim je moj mobitel
  • Da dok čekam da mi se ohladi kaša / zavri voda / dođe autobus ja zurim u mobitel umjesto BILO ŠTO drugo – ne mora biti ni korisno!

Nakon preispitivanja smisla života, s dečkom sam sredila stan, povješala ukrase koje imamo, te napravila šnicle i krumpir salatu za večeru. I čitala The Marsovca prije spavanja umjesto skrolanja. I sve je bilo bolje!

72_3

 

 

 

10 thoughts on “Kako mi je skrolanje skoro ukralo božićni ugođaj

  1. Super post, svi smo preslični po tom pitanju, meni je baš drago što nemam uključen internet paket na mobitelu pa bar kad sam vani ne skrolam 😀
    ova slika “moram doći do kud sam jučer stala!” me prečesto opisuje, a to ne želim 😦 ali jače je od mene ujutro dok je još toplo u krevetu haha

  2. Ponekad me strah koliko sam postala ovisna. Ne mogu zaspati bez da upalim neku seriju. Plan mi je da se odviknem od toga i da počnem da čitam dok sam u krevetu… Vidjet ćemo :D.

    Nadam se da tebi za sad ide dobro. Treba to i uvježbati :D.

  3. Čitam, i rekoh da si spomenula burek za doručak ili neke sendviče, već bih se zabrinula da me špijuniraš. 🙂 I ja skrolam dok ne dođem do poslednje stvari koju sam pred spavanje videla, stvarno je počeo da me hvata strah da sam postala zavisnik. I zato sam 01. 01. isključila FB, bar jednu društvenu mrežu manje da imam na meniju. 🙂
    P.S. Kakav ti je Marsovac? 😀

  4. Uf, baš su telefoni zeznuta stvar. Ja se pokušavam sad ograničiti tako što isljučim skroz zvono i ostavim telefon na mjesto gdje ga ne vidim. I djeluje 🙂 Samo što se baš u tim trenutcima mama sjeti nazvati 565 puta, i sestra 255 puta i prijatelj pitati nešto hitno ali nekako objasnim pa su sad odustali od tih hitnih poziva i preusmjerili se na mog muža, kaže pouzdaniji je 😀

  5. kod mene, također, marsovac. vec duze vrijeme. serije i fb ga gotovo uvijek pobijede…zelim vise citati ali na kraju struja pobijedi…
    cesto u zadnje vrijeme, po dolasku s posla, stisam tonove i stavim mobitel izvan dosega, poput mamewalle, pomaze!

Leave a Reply

