Novogodišnje odluke

Evo mene opet sa svojim “mjesečnim” novogodišnjim odlukama. Zašto mjesečne? Pa zato što je to jedini način da ustrajem barem malo u nečemu. Mjesec dana se mogu prisiliti na bilo što. A i obično, nakon jednog mjeseca nove navike, već vidim pozitivne promjene. Ili ne vidim nikakve promjene – što je isto korisna informacija!

73-1

Evo planova za 2016.:

Siječanj – mjesec dana plivanja 5 x tjedno. Naime, imam lijepi bazen, saunu i hot tub u zgradi, pa zašto to ne koristiti punom parom. Siječanj mi je idealan jer je vrijeme vani hladno, mračno, snježno ili bljuzgavo.

Veljača – mjesec dana limitiranih ekrana (kao slučajno je ovo najkraći mjesec u godini hehe)

Ožujak – mjesec dana beauty rutine. Iako imam razne kremice i serume, nemam nikakvu rutinu i sva sam kako mi se koji dan da. U ožujku ću biti kako spada i nadam se da će se mom licu to svidjeti!

Travanj – mjesec urbanog plesa. Zapravo ne znam na što će ovo ličiti ali baš mi se pleše. Urbano.

Svibanj – mjesec nekupovanja

+ bilo kada tijekom godine – kulinarski pothvati – spremiti 10 novih jela – dvaput!

Kraj godine je i doba osvrta pa da se malo prisjetim što je ostalo od prošlih odluka:

Siječanj – mjesec sirovog voća i povrća. Zdravo bi bilo produžiti taj mjesec na godinu, pa i zauvijek. Ono što mi je ostalo od njega je da svaki dan pojedem barem jednu jabuku i bananu, uz sve ostalo povrće i voće u sklopu obroka.
Veljača – mjesec šetnje. Ovaj je bio polu promašaj jer je vani bilo -20C zbog polarnog vortexa pa su moje šetnje bile kratke i patničke.
Ožujak – mjesec limitiranih ekrana. Rado se sjećam ovog mjeseca iako me strah ponoviti ga ove godine.
Travanj – mjesec suknji/haljina. Odlično! Od tada na poslu nosim hlače u prosjeku jedan dan tjedno- traperice za casual petak.
Svibanj – mjesec nekupovanja. Ti mjeseci nekupovanja mi uvijek donesu neočekivane poklone!
Lipanj – mjesec joge – Nisam napisala sažetak za ovaj mjesec kao za ostale na blogu. Mjesec joge je zapravo bio srpanj i sve je bilo dobro do jednog lijepog ljetnog dana kojeg smo dečko, njegov sin i ja proveli bacajući football. Bila sam toliko dobra da onda sljedećih 5 dana nisam mogla pomaknuti desnu ruku pa sam malo pauzirala s chaturangama. Od ostalih zanimljivosti bih izdvojila i dan kad sam se našla u dućanu s odjećom, no moje ruke su bile toliko umorne i bolne da nisam mogla prebirati po vješalicama. Eto kako mi je joga i uštedjela novac 🙂

Jel ima tko planove za isprobati nešto novo u 2016?

8 thoughts on “Novogodišnje odluke

  1. Pratila sam prošle tvoje novogodišnje odluke i zbilja mi se sviđa tvoj način, ali ja nisam za to, nikada ne donosim nikakve novogodšnje odluke jer znam da ih se neću pridržavati :S pokušavam se svaki dan podsjetiti manje ekrana, više voća i tako pa koliko uspijem 😀

  2. Sretna i vesela ti ova nova godina!!! Super ti je ideja sa mjesecnim odlukama, zelim ti lijepa iskustva s njima! Bas mi se svidja kak ti je uspjesna tvoja proslogodisnja odluka za suknje/ haljine! I ja bi isto 🙂 Nazalost vecinom mi samo vise u ormaru. Ali sijecanj mi nije bas najbolji mjesec za tu odluku, nadam se da cu se sjetiti na proljece! Nosis li i zimi suknje na posao?

    • Hvala! I tebi sretna nova!! Sto se tice suknji – da nosim ih i po zimi (a tu su zime jaaaako hladne). Uvijek imam crne najlonke, a po zimi preko njih i debele tajice i cizme. Onda na poslu samo skinem tajice i prezujem se u cipelice koje drzim na poslu (inace bih se skuhala u toplim cizmama.) Tako mi je najjednostavnije i sva si budem super 😀

Leave a Reply

